Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Jag blev tvungen att kolla med min bank vad månadskostnaden skulle bli! Den skulle gå på drygt 14 000 kr. Det är ju överkomligt. Å andra sidan krävde banken en kontantinsats på minst 33 miljoner kronor. :D

Jag! Det ser ju hur underbart ut som helst, särskilt med sådan miljö utanför fönstret. Vilket ställe!

Jag håller dock med Breaktown om hotellkänslan, men det borde vara lätt åtgärdat. Och terrassen ser inte whippetsäkrad ut.

Måste den vara det på en egen ö? ;)

Ah, annars tror jag att de skulle ha riktigt roligt att rejsa runt där, upp och ner, över och under :D

Jag som inte ens är speciellt rädd av mig tycker att det skulle vara sjukt obehagligt att vistas i det där huset när det är mörkt ute. Hela huset blir ju som en upplyst scen, tänk om någon står utanför och iakttar precis varje rörelse man gör..! :nailbiting:

(Ja, jag känner mig paranoid - jag som ju inte ens är mörkrädd :D )

Ja, jag tänker när man typ har kollat på nån lite läskigare film och så ska man gå från vardagsrummet till sovrummet (där man såklart har glömt att tända). :crazy:

Håller med. Läget var vackert och huset fint, men för mig inte det minsta mysigt eller ombonat. Det ser kalt, stelt och obehagligt ut.

Det är inga vidare skogar, mest ovårdade och igenväxta sådana. Mycket salix på åkermarken... Själv tycker jag priset är helt absurt, storhusen är väl fina men i övrigt är gårdsbilden rätt skum, och marken inte speciellt väl omhändertagen. Tror de hoppas på nyrika tyska köpare med tanke på hur de prissatt och marknadsför...

Tomt
Areal: 5 412 057 kvm

När det gäller objekt i de klasserna så ges mer detaljerad information och fler foton endast ut till seriösa spekulanter.

Men att inte ens lägga ut en skogsbruksplan? Håller med om att det är nog till "sommargäster" de riktar sig

Men egentligen hade den varit perfekt för mig och sambon, lite för dyr och på totalt fel ställe bara :p

När det gäller objekt i de klasserna så ges mer detaljerad information och fler foton endast ut till seriösa spekulanter.

Hade jag de pengarna att spendera skulle jag inte vara intresserad av ett sådant objekt.
Sen när blev skog o jordbruksmark tomtarea?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar