Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Självklart kan man alltid jämföra hit och dit, men jag tyckte inte att det var dyrt:) Kollar ofta på stall och gårdar och jag har sett betydligt sämre gårdar för mer pengar:)

Ja, det är ju sant.
Allt är ju i väldigt fint skick på den här gården. Bara att flytta in.:) Jag hade gärna bott där! Och hade detta legat närmre en större stad hade detta varit riktigt billigt!
Men det är en gammal stor gård som är avstyckad. Detta huset är väl det näst största, så det ligger en del hus och byggnader runt omkring. Och marken ligger andra sidan vägen jämfört med stallet, så de är inte så samlat, eller vad man ska säga. Och en del "spring" av andra än familjen som rör sig där.
Men som sagt, allt är riktigt fint! :)

Men herregud, det där blev man ju yr av! Vem tusan har tagit bilderna och skrivit bildtexterna, undrar jag?!

Ha ha, vad menar du? :p

som den här kanske:

Capitex.Datalager.DBFile.dbfile.aspx

Barnvänligt

En gunga och lite gräs!! Alla barns dröm :D

Antagligen samma mäklare som tidigare?:angel:

Haha!:rofl: "Kylskåp och frys, smart dolda." Det ser ju förskräckligt ut!

Vad hände förretsen i badrummet?!!O_o Jag skulle känna mig full varenda gång jag behövde gå på toa!

"Högklassigt vedförråd" :rofl:

Det är säkert värt varje öre!

Här har vi ett hus med detaljer i överflöd och "lustiga-huset" känsla på toa :p

http://www.hemnet.se/bostad/villa-3rum-holmsjo-karlskrona-kommun-holmsjovagen-89-5281867

Det verkar vara det senaste...

...att dela upp meningarna på flera bilder...

...så att man fortsätter att kolla...

...bara för att man är nyfiken på slutet...;)

Jag tyckte huset var fräckt!:d Man kunde lätt fixa till det med lite härliga färger på nedervåningen. Och räcket kring trappen är ju underbart, till skillnad mot alla ordinära träräcke!

Pinsamt nog tyckte jag även att toaletten var lite cool...:o Gillar färgerna! Och är det ändå lite snett från början så kan man ju dra till ordentligt med snedheten...:D

Skulle få lika mycket mark för 18 milj här. Men då var den i för sig uthuggen skog och kass åker:p

Kl.

Jag verkligen älskar (!!!) denna gård! Älskar stallet, Alla små detaljer på byggnaderna, öppna spisen i sten :love:. Ja jag hittar inget fel här förutom lite inredning, men den går att byta ut ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar