Det här är så konstigt.
http://www.maklarhuset.se/bostad/sv...andra-langgatan/287525?referrer=hemnet#bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nr 1: Varför ska det vara med folk på bilderna nuförtiden? Dessutom en bebis?
Är det inte citroner?Nr 1: Varför ska det vara med folk på bilderna nuförtiden? Dessutom en bebis?
Nr 2: varför har man fyllt ett badkar med potatis(?)??? ska det vara som en såndär tävling, "hur många potatisar får plats i badkaret, vinn en presentpåse vid rätt svar"..??
Haha jag vet faktiskt inte. Jag ser inte riktigt. Är det citroner??Är det inte citroner?
Usch, överstylat så jag kräks och jag håller med dig, vad fyller det för funktion? Tycker det blir skittrist när en kommer med något nytt och alla andra ska apa efter.Nr 1: Varför ska det vara med folk på bilderna nuförtiden? Dessutom en bebis?
Nr 2: varför har man fyllt ett badkar med potatis(?)??? ska det vara som en såndär tävling, "hur många potatisar får plats i badkaret, vinn en presentpåse vid rätt svar"..??
Haha jag vet faktiskt inte. Jag ser inte riktigt. Är det citroner??
Jag tyckte det såg ut som minipumpor och tänkte typ ja det är ju HalloweenDet är citroner. Bra nu i förkylningstider
*ja, det ser helt j-la idiotiskt ut*
Jag tyckte det såg ut som minipumpor och tänkte typ ja det är ju Halloween
Det krävs nästan en empirisk studie för det här. Vem vill fylla sitt badkar med citroner?Då är ju nästa fråga, är det photoshopat?? Eller har någon verkligen åkt till grönsaksgrossisten och köpt 100 kilo citroner (räcker det??)
Jag har inget badkar so I'm out. Någon annanDet krävs nästan en empirisk studie för det här. Vem vill fylla sitt badkar med citroner?
Eller så kanske de har lagt typ en matta eller någonting underst, så att det egentligen bara är en tredjedel av badkaret som ska citronfyllas?
Jag gissar att citronerna ligger på någonting och framför någonting så det är bara en bråkdel av vad de ser ut att vara.Då är ju nästa fråga, är det photoshopat?? Eller har någon verkligen åkt till grönsaksgrossisten och köpt 100 kilo citroner (räcker det??)
Ff ofattbar grej att göra. Jag förstår inte vad det ger mig att det ser ut som om badkaret är fyllt med citroner. Jag hade tyckt det varit bättre om dem fyllt det med vatten och slängt i lite blommor eller flytande ljus eller liknande.Jag gissar att citronerna ligger på någonting och framför någonting så det är bara en bråkdel av vad de ser ut att vara.
Jag har inget badkar so I'm out. Någon annan
Jag har ett,men det står inte där för att vara fruktskål ,eller är det bra för skinnet att bada i citroner?Inte jag heller
Jisses vilket jobb att få till det där.
Ovanligt ärlig annons, det har nog varit ett fint ställe en gång i tiden.