Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
http://www.bjurfors.se/sv/tillsalu/skane/bastad/killerod/killerods-byavag-143/

Dels: ingår gräsklipparna eller varför nämns de annars i bildtexten :confused:
Bildtexterna stämde inte alltid överrens med bilden tycker jag. Badkar? Jag såg inget badkar :p
Det finns plats för badkar, det står inte att det finns badkar där idag :idea:
Och när det gäller gräsklipparen så är det väl ofta nedgrävda slingor på tomten när det är robotklippare, så det känns väl inte orimligt att säljaren tänker sig att köparen kan köpa till gräsklipparen, eller att det kanske ingår i köpet?

Det finns plats för badkar, det står inte att det finns badkar där idag :idea:
Och när det gäller gräsklipparen så är det väl ofta nedgrävda slingor på tomten när det är robotklippare, så det känns väl inte orimligt att säljaren tänker sig att köparen kan köpa till gräsklipparen, eller att det kanske ingår i köpet?
Jag kanske var lite trött när jag läste, för jag läste med badkar :rofl:

Själva huset är inget särskilt, men bilderna?! :arghh:
Mäklaren måste ha spelar för mycket Sims :meh::grin:
http://www.bostadco.se/hem-till-salu/hem-till-salu/villor/goteborgsvagen-74
Min stora fundering rent allmänt är om man nu bygger nytt/total renoverar, varför inte ta hjälp och tänka på lite praktiska lösningar? Exakt var hänger man av sig jackan och ställer skorna? Och hur inbjudande är det med en lång korridor som måste passeras innan man kommer in i sällskapsytorna? Alternativt är att gå igenom carporten för att komma fram till den andra dörren... och det finns inte så många möjligheter att ställa av sig skor där heller utan att de kommer i vägen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 091
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 140
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 079
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar