Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, de första bilderna på det här.. läget, ute i skogen, så vill jag ha det... <3 Sen, därinne... amajgad vilka tapeter ?!?!

http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1240643&images=1

//r

Underbart ställe även om det behöver mycket kärlek (tapeterna WTF?! O_o :wtf:) och jag misstänker ev problem med läckor osv. Avloppet/vattenbrunnen är ju också frågetecken, är de i gott skick och kommer det att bli aktuellt med tvångsanslutning till kommunalt?

Vedspisen i köket är kvar :heart

Underbart ställe även om det behöver mycket kärlek (tapeterna WTF?! O_o :wtf:) och jag misstänker ev problem med läckor osv. Avloppet/vattenbrunnen är ju också frågetecken, är de i gott skick och kommer det att bli aktuellt med tvångsanslutning till kommunalt?

Vedspisen i köket är kvar :heart
Makaber tycker att det ser ut som om någon legat död i en säng i rummet med den vita lampan (en fläck a la säng mot väggen som det runnit från)

Att göra i ordning en trädgård är väl ett litet jobb i förhållande till priset på detta hus?!
Men varför får vi inte se en enda bild inifrån :cautious:

Annars är det mest priset jag reagerade på :eek:
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1464117&images=1

Lingbo är en skithåla rent ut sagt och eftersom det inte är några bilder inifrån gissar jag på ett konkursbo. En bekant bor inte så långt därifrån och där är det ännu värre att försöka sälja hus, oavsett hur fina de är.

@tanten: en och en halv mille för det där med tanke på var det är någonstans är ett fantasipris. Tyvärr, för huset ser ju ut att kunna vara ok.

Att göra i ordning en trädgård är väl ett litet jobb i förhållande till priset på detta hus?!
Men varför får vi inte se en enda bild inifrån :cautious:

Annars är det mest priset jag reagerade på :eek:
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1464117&images=1
Som sagt så är Lingbo en håla. Med tanke på hur trädgården ser ut, avsaknaden av bilder inifrån och att det säljs med generell friskrivningsklausul så är min gissning att insidan är minst lika eftersatt eller förstörd som trädgården.

Lingbo är en skithåla rent ut sagt och eftersom det inte är några bilder inifrån gissar jag på ett konkursbo. En bekant bor inte så långt därifrån och där är det ännu värre att försöka sälja hus, oavsett hur fina de är.

@tanten: en och en halv mille för det där med tanke på var det är någonstans är ett fantasipris. Tyvärr, för huset ser ju ut att kunna vara ok.
Jo jag vet att det är svårsålt i Lingbo... men 150' är ju inga pengar alls O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 090
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar