Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser havet, eller hav och hav det är en liten fjord men den har ju kontakt med havet så helt fel är det väl inte?

Det är nog inga trägolv utan trossbotten (mer känt som ett jättefint gammalt golv som man hittade under en gammal skabbig plastmatta (aka linoleum, kork) - och det är inte klokt hur lyhörda gamla hus är!)

Jag trodde trossbotten var det som låg under själva golvet? Hur som, det kanske är undergolv som de målat men jag tyckte springorna såg täta och fina ut. Mitt gamla grangolv jag hade i garderoberna i förra lägenheten hade springor på 5 mm som inte såg så roliga ut. Hade färg runnit ner där emellan hade man nog aldrig kunnat få bort det.

13329654.jpg

Varför klär man in trappan i vad som liknar ett jeanstyg?

Tanken på att nån har bott här förhållandevis nyligen (antar jag) är lite skrämmande faktiskt :p Är ju som en tidskapsel. Även om en flitig köpare säkert skulle kunna få ordning på stället!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 090
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar