Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänkte att "det kan det väl visst ha, även om det är äckligt och skitigt" men sedan kom jag ner till badrumsbilden och ångrade mig. :D Men visst, om personen/erna använt sig av utedass så kanske...

Det är verkligen ren misär... Det ser ut som huset nästan delat på sig när man tittat på golvbilderna, först såg det ut som ngn släpat nått, men det såg likadant ut i två rum....

Det är verkligen ren misär... Det ser ut som huset nästan delat på sig när man tittat på golvbilderna, först såg det ut som ngn släpat nått, men det såg likadant ut i två rum....

Nä, trevligt är verkligen det inte. Jag förstår liksom inte varför mäklaren bemödat sig med att lägga ut bilder inifrån huset om man ändå beskriver huset som ett rivningsobjekt :confused:. Bilderna gör ju knappast stället mer attraktivt.

"Detta är mer ett rivningsobjekt än ett renoveringsobjekt. Här finns möjlighet att börja om från början och bygga ditt eget hus."

Dagens understatement? :up:

http://bostad.skandiamaklarna.se/till-salu/CMVilla/images/4EECBQ53TRNSDRA4

O_o Wow... :crazy:

Priset är för högt för en tomt med så många grannar så nära. Dessutom är det ju inte bara kostnaden att bygga nytt, att riva är inte gratis.

Nä, trevligt är verkligen det inte. Jag förstår liksom inte varför mäklaren bemödat sig med att lägga ut bilder inifrån huset om man ändå beskriver huset som ett rivningsobjekt :confused:. Bilderna gör ju knappast stället mer attraktivt.

Fast den där gamla vedspisen i köket skulle jag ha haft kvar :love: :up: dock inte köket :rofl:

Oj! Ingen kan väl ha bott där på jättelänge?:eek:

O_o Wow... :crazy:

Priset är för högt för en tomt med så många grannar så nära. Dessutom är det ju inte bara kostnaden att bygga nytt, att riva är inte gratis.

Fast den där gamla vedspisen i köket skulle jag ha haft kvar :love: :up: dock inte köket :rofl:

Alltså jag satt såhär :eek: :confused: när jag såg huset! Helt jäkla galet!

Och så synd att det förfallit så, jag tänker att det kunde varit så fint.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 090
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar