Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
O_o Hur har man lyckats döda huset så fullständigt? Och hur många sängar kan man tänkas behöva? :confused:
Men ja det finns nog ett härligt hus där under allt, jag skulle vilja ha en planlösningen för jag blev inte riktigt klok på hur rummen låg i huset.

Håller med fullständigt!!!
Nästan som om bilderna kommer från två olika hus, dusch och duschrum verkar ju vara på två olika ställen iaf, men det verkar ändå inte självklart... :confused:

@Gabbi Jag håller med dig, det där skulle kunna bli superfint! Så synd att det ligger i Undenäs bara.. Annars ett hus helt i min smak; alltså om man tar bort alla möbler och annat. Själva huset är ju fantastiskt!

Så... intressant....

Jag gillar det :D! Det är definivt SPÄNNANDE. Helt egenartat och vansinnigt. Skulle inte vilja bo där dock.

Jag gillar speciellt tavlan "Lasersvärd i medeltid" eller vad den nu kan heta :P.

https://process.fasad.eu/rimage.php...s/4453715.jpg&m=inside&w=2400&h=1728&c=64&i=1
rimage.php

Nu drar min fantasi upp 589 st olika skäl till varför... (588 st i thrillergenren) :p
http://jnf.se/objekt/?type=deal&deal_id=MDE2MXwwMDAwMDAwMDI5MXw1OA..
Det här låter som något verkligt SPÄNNANDE!

Inomhusodling av cannabis som gått fel?
Smärre brand?
Akvarier som spruckit?
Sådan där "samlare" som belamrat med läbbiga sopor?
Haft hästen på verandan?
Eller kanske tonåringar som haft FF-fest med katastrofalt resultat?

Hoppas någon Bukefalist kan gå dit för att rapportera...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 136
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka