Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag antar att det finns massor med hundar med sköna sovstilar här inne med
Här är min ena hane njutandes av att få ligga i soffan, tydligen måste man roffa åt sej mer än hälften av den plats som finns
Lite mörka bilder får skylla på mobilkameran
Han älskar att ligga så bakochfram som möjligt, alltid med magen i vädret
Har tyvärr ingen bild som motsvarar hans avancerade sovställningar, så ni får nöja er med denna i lightversion
Tog faktiskt ett kort på det igår. Han har varierande sovstilar, vissa är värre än denna, men de har jag inte lyckats få bild på än
Sämst bildkvalitet, det är taget med mobilen.
Såhär trött var Elvis efter sin första utställning. Han orkade inte ens göra en snygg pose till kortet, han bara föll ihop stackarn. Var mycket nya intryck den dagen.
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Bukefalosnyheter Jag vet inte om det är efter uppdateringen, men jag har problem att välja smiley nu. Det blir nästan alltid en 👍 först som jag sen får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.