Sommarmammor 2010 del 3

Sv: Sommarmammor 2010 del 3

*KL*

Hör ju inte alls hemma i den här tråden.. Men jag har ju gjort det och många här var ett fint stöd när allt gick åt skogen för oss! Jag vill bara meddela att om det går vägen så kommer det bli en liten höstbebis 2011! ;)

Åhhhh va roligt!!!!!! GRATTIS!
JAg håller verkligen tummarna för er :)

Har ni fått tidigt ul? Vilken v är du i nu?

Jag är sååå glad för din skull :)

Vi funderar en del på ett tidigt VUL, men vet inte om de kommer godkänna det iaf. Funderar på att gå privat till Mariakliniken i Hässleholm.. Är ju väldigt tidigt ännu! Plussade innan bim så jag går in i v. 5 på måndag.

Har du haft kontakt med BM?
Eftersom din kropp var gravid sist så tror jag absolut att du kan få extra ul om ni är oroliga.... Och det hade ju jag varit i ditt läge.

Jag hoppas verkligen att allt kommer gå jättesmidigt nu- det är ni värda :)

Jag måste kommit in i tråden innan du "försvann" för jag minns inte att jag läst om dig. MEN nu vill jag verkligen önska ett stort lycka till! Hoppas allt går vägen! :laugh:

Åh vad roligt! Stort GRATTIS!
Jag har faktiskt tänkt mycket på dig sen du så olyckligt föll härifrån. All lycka och jag håller tummar och tår för att det går vägen :)

Jag försvann från tråden i januari förra året efter att en ofostrig graviditet upptäckt i v. 18

Åååååh, HÄRLIGT!!! Grattis!!! Har tänkt såååå mycket på dig! Lycka till och håller alla tummar att allt kommer gå toppen! Kramar

Vad roligt att höra! :laugh: Var så sorgligt att läsa att det inte bara var de vanliga "spökveckorna" för dig utan faktisk så illa som du befarade..

Jag är verkligen tacksam för alla era lyckönskningar! Det känns fortfarande lite sorgligt att inte tillhöra den här tråden då det finns så många härliga och underbara människor här!

Och åtminstonde jag tyckte det var så sorligt att du försvann... För vi hade och har väldigt trevligt i tråden :)
Även om vi har gnabbat lite här inne ibland också ;)

Men jag är o snokar o skriver lite överallt så det är väl meningen ;) Hoppas att tråden för dig blir lika trevlig som våran. FAst de flesta av oss skriver i Vårtråden med iofs :)

Eftersom alla sommarmammor kanske inte läser i vårmammortråden :angel: så lägger jag upp en dagsfärsk bild på H här med!

dsc07273_131092986.jpg

*KL*

Hör ju inte alls hemma i den här tråden.. Men jag har ju gjort det och många här var ett fint stöd när allt gick åt skogen för oss! Jag vill bara meddela att om det går vägen så kommer det bli en liten höstbebis 2011! ;)

Vad roligt, grattis!!!:bump:

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
726
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
4 615
Senast: pepp
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
55 56 57
Svar
1 121
· Visningar
58 593
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
117 246
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar