Hmm, klockan är 4.30 och jag har varit vaken sen 02 av att jag har haft ont. Dock känns det som jag har ont ”överallt” så vet liksom inte om jag kan koppla det till att något ska vara på g, eller om jag helt enkelt råkade ta ut mig för mycket med höet. Molar i höfter och ben, och sen smäller det till med kraftig mensvärk lite då och då, mest framtill och nedåt, men även bak i ryggen, men verkar mest bli när jag ligger ner. Har försökt lagt mig för att somna om flera gånger under dessa timmar, men så fort jag börjar nicka till så börjar värken i magen, sen är jag vaken igen. Eftersom den kommer när jag halvsover så känns det som om jag är i en dimma bara så svårt att avgöra hur och vart det börjar, men nu har jag gett upp och klivit upp så nästa gång det kommer kanske jag är lite klarare!
Jag vet liksom inte om det är värk-värk eller bara kraftiga sammandragningar. Allt känns ju så mycket ondare när man halvsover och vaknar av smärtan.
Har dock varit och kissat 4 ggr på 2,5 timme, och det känns väldigt ovanligt. Jag brukar bara behöva upp en gång mitt i natten, så kanske, kanske det kan vara något på g.
Jag vet liksom inte om det är värk-värk eller bara kraftiga sammandragningar. Allt känns ju så mycket ondare när man halvsover och vaknar av smärtan.
Har dock varit och kissat 4 ggr på 2,5 timme, och det känns väldigt ovanligt. Jag brukar bara behöva upp en gång mitt i natten, så kanske, kanske det kan vara något på g.