Vi ska skola in 3-åring och 2-åring hos dagmamma i slutet av september, då har bebis hunnit bli 3 månader. 3-åringen har varit lite sporadiskt hos dagmamman innan, men vill helst vara hemma. Kanske går lättare nu när brorsan hänger med dit, men om så inte är fallet får jag väl ha dom hemma.
Bebis har ordentliga (troligtvis) magproblem och skriker i stort sett all vaken tid, och vaken är han typ hela dagarna.. bvc hänvisar till barnmottagningen som hänvisar tillbaka till bvc. Sambon jobbar och jag har alla barnen hemma än så jag börjar känna mig riktigt trött och ledsen. De andra barnen säger att de behöver lugn och ro och att de är arga för jag inte har tid för dom längre
![Loudly crying face :sob: 😭](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f62d.png)
och jag förstår dom för all tid går till att trösta panikskrikande bebis.
Har i alla fall bytt ut ersättningen till mjölkproteinfri för att se om det kan hjälpa. Griper efter halmstrån efter att ha testat allt jag kan komma på. Önskar så att jag fått njuta av min troligtvis sista bebisbubbla, istället mår hela familjen dåligt av situationen
Hade återbesök idag hos bm, som inte kunde göra någon undersökning på mig för bebisen skrek konstant. Sa att jag får komma tillbaka när vi fått magproblemen utredda. Var in och handlade en snabbis på ica efteråt och folk stirrade för han skrek så och jag kände mig som världens sämsta mamma. Han grät på vägen hem i bilen och jag likaså.