Jag blir så Avis! Är galet ridsugen, min kille gick hastigt bort i våras och den andra har mycket åsikter, hon går med sitt snart månadsgamla föl nu dessutom .Har provridit ett helt gäng senaste veckorna (Varav en hel hög galoppörer), men varit noga med att sett hästen med ägaren först och bedömt efter det. Red 10 dagar efter förra förlossningen. Då skavde det lite i stygnen, får se hur det blir den här gången.
Med förra barnet så släppte inte problemet med karpaltunnlarna alls. Det ska tydligen gå 6 mån fr förlossningen innan det bedöms om det blir kvarstående. Så efter 6 månader från förra förlossningen så gjordes något mätning med elektroder och det konstaterades försämrad funktion båda sidor. Fick tid för operation, båda händerna. Gick till naprapat för fogen (6 st besök), hon kunde inte hjälpa mig med fogarna, men karpaltunnlarna! Så slapp operation den gången i alla fall.
Men fick upp minns på fejjan från klubben att vi hade träningshall den här helgen samma år som sonen sen föddes 28/9 så mysigt!
Jag är dock för stor för att rida många hästar även ogravid och väldigt rädd så världens sämsta kombo!
Lycka till med nya hästen