Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbigt med kolik. När brukar det gå över?
Minns inte vem som tipsade mig om nappen i ett tidigare inlägg men idag kom de hem i ett paket och tro fasen att han verkar gilla dem! Happy mama här
Vaknar han 2 ggr på hela kvällen/ natten? Låter helt sjukt (och otroligt skönt!)Bebis sover som en stock de flesta kvällarna och oftast genom större delen av natten. Åt ca 22 och 04 så det är ju helt klart godkänt! Men sen är han sämre på att sova plus att han gärna ska bajsa tidigt på morgonen. Men nu sover han gott i bärselen och ska snart få följa med ut i skogen på hundpromenad innan vi ska iväg till BVC på läkarbesök! Ska bli kul att se vad han väger nu
Haha kände samma! Själv blev man orolig när bebis "bara" ville äta 4 gånger i natt mellan 22-07 Riktigt lyxigt med bebis som sover så bra redan @Guldaskig !Vaknar han 2 ggr på hela kvällen/ natten? Låter helt sjukt (och otroligt skönt!)
Det där har jag funderat på om det skulle ha ett samband eller inte att tidig fixering = kommer tidigare? Jag tänker det inte borde spela någon roll.Var hos barnmorskan idag, 35+2 v. Sist gång låg bebis med rumpan nedåt men nu hade han vänt på sig! ❤ Hoppas att han stannar så. Ligger dock högt och rörligt vilket folk gärna kommenterar... "Det är långt kvar med så hög mage". Jaja, de kan ha helt rätt eller helt fel. Storebror sjönk inte ner förrän under förlossningen.
Hade en annan barnmorska idag, äldre och såå mysig. Klappade lite på mig och sa att jag måste ta dubbel dos järntabletter samt ligga ner och vila middag varje dag. Låter kanske fånigt men jag behöver höra sånt! "Det räcker inte att sitta ner, du ska ligga ner!" Faktum är att jag låg ner och vilade en stund igår för första gången på jättelänge, efter att ha läst om "Rest smart" på Spinning babies, och blev helt chockad över hur mycket bättre det kändes i fogarna på kvällen. Så ja, det får bli lite tv-tid för treåringen en stund mitt på dagen så att jag kan lägga mig ner i fortsättningen tror jag bestämt.
Låter ju helt underbart med bebisar som sover bra, väntar med spänning på om bebis blir som storebror som vaknade en gång i timmen under lååååång tid och fortfarande sover ganska kasst.
Hoppar in från hösttråden! Är i vecka 34 med fixerad bebis och har så varit ett tag m, ettan var också fixerad tidigt, han kom v42 så inget samband för migDet där har jag funderat på om det skulle ha ett samband eller inte att tidig fixering = kommer tidigare? Jag tänker det inte borde spela någon roll.
Är i samma vecka som dig och redan för två-tre veckor sen hade hon fixerat sig sa barnmorskan och det känns verkligen också.
Det där har jag funderat på om det skulle ha ett samband eller inte att tidig fixering = kommer tidigare? Jag tänker det inte borde spela någon roll.
Är i samma vecka som dig och redan för två-tre veckor sen hade hon fixerat sig sa barnmorskan och det känns verkligen också.
Här blev det bebis idag Det blev en liten lillebror. Vattnet gick igår vid 18.30 och han föddes vid 10.40 idag. Vi mår bra och är kvar på bb i natt.
Grattis!Här blev det bebis idag Det blev en liten lillebror. Vattnet gick igår vid 18.30 och han föddes vid 10.40 idag. Vi mår bra och är kvar på bb i natt.
Grattis!Här blev det bebis idag Det blev en liten lillebror. Vattnet gick igår vid 18.30 och han föddes vid 10.40 idag. Vi mår bra och är kvar på bb i natt.
Grattis!!!Här blev det bebis idag Det blev en liten lillebror. Vattnet gick igår vid 18.30 och han föddes vid 10.40 idag. Vi mår bra och är kvar på bb i natt.
Här blev det bebis idag Det blev en liten lillebror. Vattnet gick igår vid 18.30 och han föddes vid 10.40 idag. Vi mår bra och är kvar på bb i natt.