Har det avtagit?blä... dagens stress. Rosa flytningar just. Hoppas de "bara" är pga torra slemhinnor och sex igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har det avtagit?blä... dagens stress. Rosa flytningar just. Hoppas de "bara" är pga torra slemhinnor och sex igår.
Har funderat på det här i många år och har läst på om allt som finns att läsa.
Jag vill ha planerat snitt.
Någon som har erfarenhet av att driva igenom det pga förlossningsrädsla?
Ska gå på aurorasamtal och läsa boken Att föda utan rädsla och verkligen ge det en chans, men mina stora skräckscenarion går inte att trolla bort för dom är verkliga och finns där. Ingen kan lova mig att jag inte spricker.
Har det avtagit?
Jo, som tur. Nu är de normalt igen. Så antagligen torra slemhinnor eller nått. Nojjan finns dock kvar
Är kanske inte till nån tröst men jag har haft riktiga blödningar ungefär som mens med koagler och allt, flera gånger och ett hjärta syntes ändå. Har inte blött mer sen dess så hoppas och tror allt är lugnt
BM sa till mig på inskrivningen att det är bättre för liten att ta Alvedon om man har hög feber, än att gå med feber. Så ta Alvedon med gott samvete du tycker jag.Har under natten dragit på mig världens jäkla ”influensa”! Ingen feber, men huvudvärk, halsont, frossa, muskelont, skakig och orkeslös... Har varierat mellan sängen och soffan hela dagen. Vill i så stor mån som möjligt inte stoppa i mig värktabletter, men fick se mig besegrad och tog en alvedon nu för 2 timmar sedan och mår så mycket bättre!
Men nojan över att barnet ska påverkas av min influensa är stor
Har läst att det inte bör påverka barnet, så länge man inte har väldigt hög feber..
Någon här som haft influensa under graviditeten?
Jag är anställd på 70%, dock varit tjänstledig 20% ett år och således endast jobbat 50%. Kommer på pappret gå upp till 70% igen, för SGIn, men istället ta semester en dag i veckan fram till sista april. Därefter graviditetspenning eller, om jag mår bra, semester till han kommer (beräknad 29 maj). Tänker inte slösa föräldradagar innan han är här. Det är dagar jag har för att vara med honom.Hur länge planerar ni att jobba?
Har ni tänkt gå 100 % hela vägen eller går ni ner i procent?
Ni som går hem tidigare, tar ni semester eller fp eller blandar?
Hur länge planerar ni att jobba?
Har ni tänkt gå 100 % hela vägen eller går ni ner i procent?
Ni som går hem tidigare, tar ni semester eller fp eller blandar?
Måste man ta ut föräldradagar då?Vi har ju lite annat system här i Finland tror jag? Man ”måst” gå på ledigt senast 30 dagar innan förlossningen. Nu är jag ju hemma med sonen med kommer att bli föräldrarledig med nya barnet i mitten på maj.