Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som använder bärselar - vilken modell har ni? Jag har kikat på ergobaby och de verkar väldigt bra. Både för bebisen men också ergonomisk för den som bär.
Jag har inte använt bärsele så mycket men upplever själv och även att andra sagt att t ex babybjörn inte fördelar vikten så bra så man lätt får ont i ryggen.Har ergobaby cool air och tycker den är super. Har inget att jämföra med dock. Bebis sover bra i den och den är bekväm för mig
Jag har inte använt bärsele så mycket men upplever själv och även att andra sagt att t ex babybjörn inte fördelar vikten så bra så man lätt får ont i ryggen.
Får nog bli en ergobaby
Intressant! Det var rätt tydlig skillnad ja... Är det Omni cool air du har?Ja babybjörn rekommenderas väl inte alls egentligen, mest för bebis skull.
http://pasmallen.nu/ergonomiskt-barande/
https://1.bp.blogspot.com/-WCfhcDiROfA/WD18OL46KdI/AAAAAAAAJbY/XZz6ig0FMeIxaxsn9aTG7JoESC1n4S0XQCLcB/s1600/BabyBjo%CC%88rn-Ba%CC%88sta-ba%CC%88rselen.jpg
Ergobaby 360. Sambon gillar den, jag tycker nästan sjalen avlastar bättre för mig. Bebis gillar dock bägge.Ni som använder bärselar - vilken modell har ni? Jag har kikat på ergobaby och de verkar väldigt bra. Både för bebisen men också ergonomisk för den som bär.
Ni som använder bärselar - vilken modell har ni? Jag har kikat på ergobaby och de verkar väldigt bra. Både för bebisen men också ergonomisk för den som bär.
När vi ska till bilen tar jag ofta filt runt honom. I vagnen filt (fleece eller merinoull) om benen och kofta eller jacka på överkroppen. Och mössa mot vinden då.Liten testade andra mattider inatt. Jag måste säga att jag föredrar denna natts upplägg. Återstår att se om det var en tillfällighet eller om det blir fler.
Vad klär ni era små i nu när ni är ute? Jag tycker det är svårt - särskilt när bilåkning ingår. Liten är typ hälften av gångerna inte så förtjust i det och ledsen - vilket gör honom rätt varm. Så då jobbar vi mer filt.
Men när vi väl är ute. Tittat på en söt vind/lite vattenavvisande overall men funderar på om det är rätt för oss.. behövs de funktionerna? Men tjocklek bra att ha nu, inte minst i stallet.
Men även tittat på en mjuk tjockare att ha när vintern kommer.
Liten testade andra mattider inatt. Jag måste säga att jag föredrar denna natts upplägg. Återstår att se om det var en tillfällighet eller om det blir fler.
Vad klär ni era små i nu när ni är ute? Jag tycker det är svårt - särskilt när bilåkning ingår. Liten är typ hälften av gångerna inte så förtjust i det och ledsen - vilket gör honom rätt varm. Så då jobbar vi mer filt.
Men när vi väl är ute. Tittat på en söt vind/lite vattenavvisande overall men funderar på om det är rätt för oss.. behövs de funktionerna? Men tjocklek bra att ha nu, inte minst i stallet.
Men även tittat på en mjuk tjockare att ha när vintern kommer.