Är det någon här som fått TUL om ni bett om det?
Jag skrev ju i torsdags om när BM kände på min mage och gissade på en stor bebis (detta var inte ”min” bm då min ordinarie var sjuk) och jag har gått på aurorasamtal om min förlossningsskräck där rädslan för att föda en jättestor bebis varit en av sakerna jag tagit upp och varit rädd för (min sambo vägde 5 kg när han föddes) och nu har min rädsla blossat upp rätt kraftigt efter att hon sa detta till mig. Hon kan ju inte ha förstått min rädsla ordentligt med tanke på det hon sa...
Jag har suttit hemma och googlat om detta med stora barn och känner mig nu räddare än någonsin och har bara 2 veckor kvar t BF kan man be om TUL och då - förhoppningsvis - få lugnat nerverna lite grann?
Åh, vilken osmidig BM . Det är väl ingen som behöver få höra att det kan vara ett stort barn? Jag är tacksam att alla höll truten nu med dottern. Inte så att hon var enorm, men jag hade inte riktigt väntat mig en 4275g klump, fast det gick bra ändå.
Be om ett UL, det enda du riskerar är väl att de säger nej? Annars kanske du kan prata med Auroran igen?