Men blä, har haft njursten två gånger och den smärtan var inte att leka med. Hoppas du mår bättre idag!Då har man spenderat natten på sjukhus.. igår var jag iväg och lämnades stoet på seminstationen, och när kag lastade ur henne trodde jag först att jag sträckte sidan och fick så fruktansvärt ont så jag bara låg på backen och kved en lång stund. Som tur var så kunde sambon ta över och efter en stund lättade det. Efter någon tinme körde det igång igen och jag låg bara och vred mig i plågor och grät. Då förstod jag att de va ingen sträckning, utan kanske en njure som spöka. Ringde 1177 som ville att jag skulle t akuten och dom misstänkte njursten. Tydligen vanligare att få som gravid. Fick något piller som skulle hjälpa mot smärtan. Det tog dock många timmar innan det hjälpte så dom ville ha kvar mig för obs. Det visade sig senare vara någon liten sten samt tryck mot njurbäckenet som gjort att det läckt ut urin. Bebis mår finfint och jag börjar bli människa igen också, trots att jag fick stanna o kräkas 3 ggr på hemvägen