Usch, hoppas att ni kryar på er
@Rosen-Knoppen ! Och även att det lugnar sig för dig med ligamenten
@Fritidsryttare !
Jag har gått och varit glad över att min foglossning blivit bättre, och så var jag med på en "mamma-cirkelträning" i onsdags.. Det skulle jag ju då inte gjort
Kändes lite under passet, men det var ett så himla lugnt pass att jag nästan kände mig löjlig, så jag fortsatte. På onsdagskvällen och hela dagen igår hade jag ont i framfogen igen, som efter ridpass. Lite bättre idag i alla fall, tack och lov. Men ska man inte kunna göra NÅGONTING ALLS under resten av graviditetetn?!?!
Tror att jag ska prova på simning någon gång och se om det funkar, annars får jag väl ligga i soffan och äta glass..och gå upp jättemycket i vikt och få en svår förlossning och lång återhämtningstid
Ungefär så känner jag nu. Speciellt då min svärmor började prata om att hon red typ hela graviditeten och därför att hon var så aktiv så gick förlossningen mycket bättre, typ
Hon sa kanske inte precis så men det var min tolkning av det hela i alla fall...
Idag går jag i alla fall in i vecka 30, så "bara" 10 veckor kvar! Och 5,5 veckor kvar tills jag går på moderskapsledighet!