Kan inte längre "dra in" magen, det vanliga magdallret putar ut men någon söt liten bula har jag inte.
haha klockren beskrivning, så ser min mage ut också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte längre "dra in" magen, det vanliga magdallret putar ut men någon söt liten bula har jag inte.
Wow! Jag kan tänka mig att det kom som en chock
Jag har många i min närhet som har tvillingar och jag har ärligt talat aldrig hört några av dem gnälla över att ha just två. Det fixar du/ni galant!
Juni
6/6- MalanMjöl, 28 år första barnet
9/6 - Thalbaz, 28 år, första barnet
18/6 - Julmust 35 år första barnet
19/6 - Ryttla, 28 år, första barnet
20/6 - Cynthia, 32 år, första barnet
29/6 - Kanintant, 34 år, första barnet
Juli
2/ 7 - Humla, 31 år, första barnet (Sthlm)
11/7 - Comatose, 33 år, andra barnet (Sthlm)
Augusti
16/8 - Fivi, 27 år, andra barnet
29/8 - Rosen-Knoppen, 28år, andra barnet (Sthlm)
Lägger in mitt datum enligt senaste mensen. Ska bli spännande och se om jag flyttas sen när jag tar kontakt med MVC.
Ska ni andra ta reda på kön?
Vi gjorde inte det med sonen, men är lite kluvna om vi ska göra det nu. Samtidigt är det spännande att spara det till förlossningen. Och för det praktiska spelar det ingen roll. I och med att vi inte visste sist heller så är de minsta storlekarna av kläderna vi har neutrala.
Vi kommer antagligen också kolla, de garanterar dock inte att där är tid till att scanna efter kön till rul och med tanke på hur lång tid det tog vid kub innan liten behagade att lägga sig rätt så försöker jag mentalt ställa in mig på att vi kanske inte får veta den 13:e. I så fall får vi se om vi bokar en privat könsscanning eller inte. ☺Juni
6/6- MalanMjöl, 28 år första barnet
9/6 - Thalbaz, 28 år, första barnet
18/6 - Julmust 35 år första barnet
19/6 - Ryttla, 28 år, första barnet
20/6 - Cynthia, 32 år, första barnet
29/6 - Kanintant, 34 år, första barnet
Juli
2/ 7 - Humla, 31 år, första barnet (Sthlm)
11/7 - Comatose, 33 år, andra barnet (Sthlm)
Augusti
16/8 - Fivi, 27 år, andra barnet
29/8 - Rosen-Knoppen, 28år, andra barnet (Sthlm)
Lägger in mitt datum enligt senaste mensen. Ska bli spännande och se om jag flyttas sen när jag tar kontakt med MVC.
Ska ni andra ta reda på kön?
Vi gjorde inte det med sonen, men är lite kluvna om vi ska göra det nu. Samtidigt är det spännande att spara det till förlossningen. Och för det praktiska spelar det ingen roll. I och med att vi inte visste sist heller så är de minsta storlekarna av kläderna vi har neutrala.
Vecka 17 nu. Jag har inte heller fått någon fin bula det ser mer ut som att jag ätit för mycket och det kanske är sant iallafall de senaste veckotna.
Vi ska inte ta reda på kön. Varken jag eller maken vill. Vi hoppas att liten döljer det väl på rul så vi slipper fundera.
Inte bara magen växer, utan brösten har blivit mycket större; till sambons stora förtjusning. Han har hittat en ny favoritsysselsättning.
Inte bara magen växer, utan brösten har blivit mycket större; till sambons stora förtjusning. Han har hittat en ny favoritsysselsättning.
Här är också en glad sambo Min löparkropp har nästan obefintliga bröst i vanliga fall, tack och lov kommer de fortfarande i mina A-kupor, men det är väl tveksamt hur länge till det går
Jag har i princip växt ur mina A-kupor, det går fortfarande att få på BH:n men det känns som de ska ramla ur vilken sekund som helst. Jag vägrar att köpa större då jag mest tycker det är obekvämt och ändå bor i sport-BH. Jag lyckades ju sneaka till mig en ny sport-BH under julen i en storlek större då syrran köpt två, dock kändes den mindre än min urtvättade uttöjda som jag haft senaste halvåret.
Magen växer och jag känner livmodern tydligt om jag halvligger. Jag hade inte gått upp något mellan jul och inskrivningen och nu när jag är ledig blir det lätt att jag hoppar över ett mål mat då jag äter senare och större frukost än när jag jobbar. Angående kön kommer vi inte ta reda på det. Ibland känns det som det är någon som buffar runt där inne men jättesvårt att säga om det inte är tarmarna.
Har börjat få sammandragningar sedan någon vecka med, det hade jag gott kunnat vara utan. Mamma skrämde ju upp mig med att hon hade haft mycket sammandragningar under sina graviditeter och både jag och mina syskon har kommit ut/varit på väg ut för tidigt. Ju närmare tiden för förra mf jag kommer desto oroligare blir jag. Jag kontaktade min BM för att få en kontoll av livmodertappen så den inte är försvagad och hänvisade till mina sammandragningar men det det var inget att oroa sig för... Ärligt talat vet jag inte om hon ens hade koll på vad jag pratade om då hon trodde jag menade cellprov först. Jag är ju något så fruktansvärt dålig på att stå på mig och tjata med så jag hummade mest med när hon uppmanade mig att ta det lugnt och dra ner på takten för att minska sammandragningarna. Jo tjena, förutom stallet sitter jag ju mest vid datorn när jag är ledig. Periodvis under dagarna mår jag skit för att jag är orolig för mf men mest av frustration för att folk inom skjukvården inte tar en på allvar. Periodvis känns det bra och att jag säkert känner om något är fel. Jag velar fram och tillbaka om jag ska kontakta gyn dirket för att få en kontroll, det verkar ju inte vara någon mening att gå genom BM, men jag vet inte riktigt om jag har orken att bråka med dem.
Tror att jag hade min första sammandragning i natt. Det högg till, gjorde ont i 10-15 sekunder och släppte sedan. Idag har jag känt mig öm med lite molvärk. Men just att det gjorde ONT är det som oroar mig.
Skönt att du fick komma in på koll så snabbt @Thalbaz! Hoppas det ger med sig.
Tror att jag hade min första sammandragning i natt. Det högg till, gjorde ont i 10-15 sekunder och släppte sedan. Idag har jag känt mig öm med lite molvärk. Men just att det gjorde ONT är det som oroar mig.
Jaha, det där med kontroll löste sig ju igår kväll när jag började blöda. För en gångs skull fick jag prata med en bra sköterska och fick komma in direkt trots att blödnigen precis börjat och det inte kommit så mycket. Sen var det ju stendött när vi kom till gyn så de var väl glada att få något att göra. Allt såg ut som det skulle på undersökningen och liten sprattlade runt där inne. De kunde inte rikitgt säga varitfrån det kom men trodde det var från livmodern. Jag fick åka hem igen om jag ville, vilket jag gjorde, jag gillar inte att sova på sjukan. Väl hemma hade det slutat blöda och jag fyllde inte ens en binda. Nu ska jag knapra blödningshämmande en vecka och håller tummarna för att det var en engångsgrej det här.