Usch vad det känns tråkigt att skriva detta nu för det minsta jag vill är att göra någon annan nojig. För min del stämde funderingen, dagen efter att jag skrivit inlägget här i tråden vaknade jag av att jag drömt att jag drack öl och så blödde jag.(vadå väl sammanlänkad kropp och hjärna?!)
Men jag hade verkligen noll graviditetssymptom sedan någon vecka tillbaka och de två tidigare gånger jag varit gravid har jag haft många symptom som kommit redan 5-6 dagar innan jag skulle haft mens.
Och till er andra, stort lycka till! Jag kommer följa er lite mer på håll men flikar väl in när jag tycker att jag har nåt att tillägga för konstigt nog har man blivit intresserad av både graviditeter och barn sedan man själv blivit mamma. Det trodde jag aldrig om mig själv
Och så vill jag poängtera att jag mår bara bra. Visst är det tråkigt men jag tänker att kroppen är fantastisk som tar hand om det själv när det inte utvecklas som det ska!
Vad tråkigt men skönt att du mår OK iaf! Tänkte ju välkomna dig som en erfaren mamma mitt bland alla oss gröngölingar Men kul att du fortsätter att titta in i tråden iaf!
Får välkomna @FiVi istället!
Jag har tagit hål på v 18 (vart tog tiden vägen) och vi har RUL den 13/1. Lite tidigt men åker till australien i 3 veckor tre dagar efter så det fick bli så, spänd på hur stor jag är efter semestern! Vi berättade också för sista delen av släkten julafton så nu är det helt officiellt iaf och de flesta på jobbet vet det också (ryktet sprider sig som en löpeld )
Min mage är helt klart större, men fortfarande ganska diffust och inte en solklar bebisbula tyvärr..
Väntar också på rörelser, har inte känt något alls just nu och är inne i en period där jag inte riktigt märker av något.