Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något illamående kom aldrig, och nu är det väl osannolikt att det ska komma, är i vecka 13 nu.
Har generellt mått bra, förutom trötthet några veckor så har det mest varit lindriga symtom som varit kortvarigt. Typ ökad törst nån vecka, kissat mycket på natten nån vecka och ökad hunger under ett par veckor.
Just nu mår jag ungefär som vanligt. Magen börjar bli större, kan inte ha mina jeans mer än en kort stund utan att få ont, och har gummisnodd istället för att knäppa arbetsbyxorna.
Jag var nere i stan för en vecka sen och handlade lite klappar, har fortfarande några kvar men drar på det då jag mår som jag gör, vill inte ens åka ner till Ica-butiken då jag är rädd att jag ska börja spy i affären eller nåt, mår fruktansvärt illa av lukter.
Hoppas det går bra för dig att handla julklappar!
Det har börjat spänna i min vänstra ljumske när jag går. Typ som en sträckning liksom. Kan det ha med graviditeten att göra eller har jag bara gjort nåt dumt?
Alltså jag googlade och tyckte också det lät som det (fick ondare/mer besvär på kvällen, utlöstes när jag gick osv), men så tidigt? Idag känner jag inte av det men har inte gått så mycket heller. Hoppas vid gud att jag slipper det.Jag tycker det låter lite som foglossning. Håller tummarna för att det inte är det, min har börjat bråka mer. Nu har jag i alla fall ledigt i 2v, hoppas det blir bättre av det.
Alltså jag googlade och tyckte också det lät som det (fick ondare/mer besvär på kvällen, utlöstes när jag gick osv), men så tidigt? Idag känner jag inte av det men har inte gått så mycket heller. Hoppas vid gud att jag slipper det.
Jag fick foglossning i vecka 14 med sonen och i vecka 8 denna gångenAlltså jag googlade och tyckte också det lät som det (fick ondare/mer besvär på kvällen, utlöstes när jag gick osv), men så tidigt? Idag känner jag inte av det men har inte gått så mycket heller. Hoppas vid gud att jag slipper det.
Usch! Än så länge är det bara jättelite men det känns ju så där om det ska börja redan nu eftersom jag går så mycketJag fick foglossning i vecka 14 med sonen och i vecka 8 denna gången
Alltså jag googlade och tyckte också det lät som det (fick ondare/mer besvär på kvällen, utlöstes när jag gick osv), men så tidigt? Idag känner jag inte av det men har inte gått så mycket heller. Hoppas vid gud att jag slipper det.
Höll det sig på en vettig nivå eller blev det sämre fort? Kunde du fortsätta rida och så?Min kom rätt tidigt men jag kände mest av den efter ridning, första gången var nog runt v 6.
Höll det sig på en vettig nivå eller blev det sämre fort? Kunde du fortsätta rida och så?
Det låter iallafall som att du har det överkomligt, trist med höften bara. Då hoppas jag att mina fogar också håller sig på mattan och att det inte blir värre än det lilla jag har känt av hittills.Det gjorde mest ont att gå ett par minuter efter att man hoppat av, sedan släppte det. Jag rider fortfarande, mår så mycket bättre psykiskt om jag får rida, men det blir mest ut i skogen då fogarna är mer nöjda med det. Longering och tömkörning däremot fungerar riktigt dåligt, då kan jag få rätt ont. Det har hållt sig ganska bra fram tills nu men jag försöker tänka på hur jag rör mig och sitter för att inte förvärra. Nu har jag en höft som krånglar, går jag på fel sätt gör det rätt så ont men hoppas den skärper till sig lite när jag sitter mer stilla.