Rosen-Knoppen
Trådstartare
@Rosen-Knoppen hoppas ni får hålla er friska tills bebis kommer.
Bf +4 idag . Kommit in i ett behagligt lunk om dagarna. Det pendlar mellan att göra ganska ont och bajsont vid typ all form av rörelse. Vid vila avtar det.
1-3 timmar varje natt spenderas genom att ligga och glo rakt ut i mörkret/klappa hunden eller genom att titta igenom BBC-dokumentärer, med jämna avbrott för toabesök. Vaknar av mensvärk som tilltagit i styrka de senaste nätterna men som försvinner när jag går upp på morgonen. Icke att förglömma halsbrännan som gör att jag de senaste nätterna fått ligga och knapra minimorötter i sängen. I natt väcktes sambon av att jag tappade min förpackning med Novalucol i huvudet på honom.
3-5 gånger varje dag får jag frågan om det inte kommit någon bebis ännu. Igår kompletterades frågorna dessutom med påståendet "jag blev så orolig när du inte svarade i telefon igår!", med lätt anklagande röst. Från en icke nära anhörig, kan tilläggas.
Texten ovan kan innehålla spår av ironi.
På fredag är det BM-besök, då tänker jag kräva en hinnsvepning.
Får också frågan om det är bebis på g, och då är jag inte ens framme vid BF. Förstår inte.. Folk kommer få reda på om det kommit en bebis förr eller senare liksom.. suck!
Tips! Ta typ omeprazol innan du går och lägger dig, jag har gjort det senaste 3 veckorna och det hjälper faktiskt. Glömmer jag så är jag vaken av all halsbränna hela natten och får knapra ett paket Novalucol för att överleva natten.
Jag tar en runt 21-22 tiden ungefär, då håller den hela natten.