Ja det är sån makalös otur så man tror inte det är sant!
Vi lever fortfarande på hoppet om att han ska kunna gå på benet innan mars, han tror det jag tycker det låter lite halvdumt att traska omkring på en eventuellt skadad menisk men men. Vi får se vad läkaren säger nästa torsdag när han ska på kontroll.
Har inte hört med min chef men tror jag får svårt att förlänga min ledighet, eventuellt kan jag ta några dagars semester. Men här i DK är man skyldig att senast 8 veckor efter förlossningen ge besked om när man kommer tillbaka och jag vet att min vikarie har fått nytt jobb så de kan inte förlänga henne. Vi är 5 på "samma" tjänst med rullande schema, dag, kväll och helger och schemat är lagt. Jag försöker andas och ta en dag i taget och ha is i magen fram till kontrollen nästa vecka iaf.
Men så
tröttsamt det här gnället är, det skär i öronen när hon bara skriker rätt ut när det inte passar henne typ om hon sitter hos pappa, får höger bröst när hon vill ha vänster, lägges/sättes på golvet, ska byta blöja osv.... Vi vill ha tillbaks vår glad positiva tjej!!!
Angående huspriser så är vi i ca samma kategori, de vi helst vill ha ligger runt 3 miljoner danska men vi har inte helt råd med det nu och definitivt inte råd med det om vi ska vara föräldrarlediga igen/ en blir arbetslös..