Kul att du lyckas rida lite igen
@Ray. Hur gick det med ponnyn till dottern förresten?
Jag tror jag ska ge upp försöken med att rida när S är med, blir bara så besviken när det inte lyckas
. Igår skulle jag precis sätta foten i stigbyglen när hon blev akut JÄTTEledsen så tårarna sprutade och inget dög i vagnen. Tur hästen har blivit härdad och bara står lös vid vagnen och väntar. Bara att dra av tränset och slänga in hästen i boxen och ta upp henne i selen där hon till sist lugnade sig igen så jag kunde få ut hästen i hagen igen. Men jag är sååå sugen på att få rida ordentligt och få rida för tränare igen! Fick precis meddelande om att hagkompisen haft feber sedan igår så passar väl med att min står med feber på torsdag när sambon är hemma igen och jag ha möjlighet att rida.
Krya på er
@Rosen-Knoppen!
Har ni andra fått till några dagsrutiner än? Nu är ju visserligen S. typ äldst men tycker att vi hade några OK rutiner för ca 1 månad sedan men nu är allt upp och ner och det ända man kan räkna med är att hon somnar för kvällen vid 19.30-20 och att hon klarar typ max 2,5 h vakentid på dagen innan hon blir trött. När och hur länge vi sover ändrar sig från dag till dag. Lite frustrerande att läsa att vid 3-4 månaders ålder börjar där komma några fler fasta rutiner, jag tycker alla våra rutiner försvann när hon blev 3 månader
.