Vad kul att få se alla små! Bidrar med en bild på Frank som inte är dagsfärsk... (inte superaktiv på sociala medier)
https://instagram.com/p/BZTCfbFHjLP/
Jag sålde ju min äldre häst med pålagringar när jag insåg att jag inte hann med honom. Han var fräsch och opåverkad men iom röntgenförändringar såldes han till ett sjujäkla underpris med tanke på utbildningsnivå och resultat. En vecka efter att nya ägarna haft honom åker han på en senskada. Mardröm! De verkade iaf vid gott mod och pysslade om honom såsom jag inte haft tid med.
Nu fick jag ett samtal där de säger att de funderar på att "sälja" och vill kolla med mig eftersom vi har återköpsklausul i kontraktet. Detta pga att han sparkar i boxväggen. Hästen är alltså skadad nu. Är så orolig för vad som ska hända honom om jag inte köper tillbaks honom men vad ska jag med en skadad häst till? Hinner ju inte med de jag har kvar? Känns verkligen som en mardröm
F hade planat lite på 4-månaderskontrollen. Bvc var inte oroliga, de sa att det var vanligt när de rör sig mer. Tycker att han blivit lite knepig att amma. Strejkar ofta, ammar nästan bara medan man går runt och sjunger och tappar lätt fokus....