Kroppen känns bra, i princip som innan graviditeten, även om liggamningen om natten sliter på min nacke och rygg (jag är dålig på att byta sida...)
Har haft en liten mental svacka (kan vara trevlig PMS vecka dock) denna veckan där jag varit lite nere för att jag inte riktigt kan rida, träna och starta någon tävling, samt att där dök upp en clinic och ett veterinärt föredrag som jag gärna hade gått på men som är precis omkring hennes sängtid/varar lite för många timmar för att det ska funka. Lite avundsjuk på sambon som "bara" kan åka iväg en helg som innan..
Hade nog inte tänkt eller föreställt mig så mycket innan hon kom ut men tror det är ungefär som jag hade tänkt mig. Vissa dagar hinner vi allt vi vill, andra dagar ingenting. Svårare nu när hon inte riktigt sover så regelbundet om dagarna längre. Igår kulminerade det med en extremt övertrött och hysteriskt gråtande bebis i stallet, ingenting funkade och hästen fick nöja sig med att få halva boxen mockad..
Tror aldrig riktigt att jag hamnade i den där bebisbubblan som alla beskriver. Generellt så övar jag mig fortfarande på att njuta av tiden här och nu och bara göra "ingenting..."