Det var både vad hon sa och skrev170???!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var både vad hon sa och skrev170???!!!
Nu blev jag jättenervös, måste ringa och dubbelkolla imorgonJag tänkte likadant. Det måste ju vara farligt högt??
Gör det. Kanske du hörde fel? Annars går det lätt att behandla också. Men 170 bör du inte ha, speciellt inte som gravid.Nu blev jag jättenervös, måste ringa och dubbelkolla imorgon
Hörde säkert fel men ska ringa och dubbelkolla värdet utifall attGör det. Kanske du hörde fel? Annars går det lätt att behandla också. Men 170 bör du inte ha, speciellt inte som gravid.
Jag hade 160 vid inskrivning. Hur stor skillnad gör 10 i det fallet? Jag skulle vara mycket nöjd med 160 sa BM. Å andra sidan kraschade edet ju fullständigt nån månad senare så det var ju tur jag låg högt!
Man hittar ju rätt bra info om man googlar high levels of hb during pregnancy. Om man vill läsa.Vid graviditet bör hb inte ligga över 146. Det viktigaste är dock att det sjunker i och med graviditeten om man har högt. Tyvärr verkar vissa barnmorskor tro att ju högre hb desto bättre, men så är verkligen inte fallet.
Och jag bara längtar efter att magen ska explodera!Tycker min mage har exploderat i storlek de senaste dagarna. Bara slutet på v13 o kommer snart inte kunna dölja den längre.. Visste att det förmodligen skulle synas tidigare denna gång då det inte ens gått ett år sen förra grav o jag har ungefär 0 magmuskler men ändå!
Livrädd att det ska va två därinne, längtar till KUBet på mån så man vet..
Och jag som bara längtar efter mage, ser bara fetare ut än vanligt@Lilleknodd förra gången syntes det väl ca v 16 skulle jag säga. Var väl mest jag som såg eller om man hade väldigt tajta kläder. Magen nu är lika stor som den förra var i v 19/20 tycker jag..:/
Samma här!Och jag som bara längtar efter mage, ser bara fetare ut än vanligt
Skönt att inte vara ensamSamma här!
Idag är jag i 20+0, halva tiden har gått och äntligen börjar jag längta och förstå att det ska komma en bebis