Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ju jättesent..Oj, det känns ju ganska sent då hinner man ju bli ganska så orolig innan! Ja, dels för att det är två l sen för att det är enäggs som delar moderkaka, det är tydligen större risk att en tar mer än den andra då osv
Håller tummarna för att allt ser bra ut!Jag är så jekla nervös inför KUB imorgon! Det enda jag tänker på är att läkaren ska säga "tyvärr så finns det inget där" eller " jag ser inga hjärtljud". Fy fan, jag kommer inte ens kunna somna ikväll
Jag är så jekla nervös inför KUB imorgon! Det enda jag tänker på är att läkaren ska säga "tyvärr så finns det inget där" eller " jag ser inga hjärtljud". Fy fan, jag kommer inte ens kunna somna ikväll
Åh så spännande!Ul gick bra, något virrig läkare som knappt visste hur maskinen fungerade han mätte skiljeväggen till ca 1mm o trodde att det ev var två tjejer men han var lite osäker så vi ställer inte in oss på nåt än dom var lika stora o mådde bra iaf, det är huvudsaken! Fick 3 ul till inbokade, med en annan läkare Tack o lov
Håller tummarna! Glöm inte att det för det mesta går bra!Jag är så jekla nervös inför KUB imorgon! Det enda jag tänker på är att läkaren ska säga "tyvärr så finns det inget där" eller " jag ser inga hjärtljud". Fy fan, jag kommer inte ens kunna somna ikväll
Åh, vad underbart!Ul gick bra, något virrig läkare som knappt visste hur maskinen fungerade han mätte skiljeväggen till ca 1mm o trodde att det ev var två tjejer men han var lite osäker så vi ställer inte in oss på nåt än dom var lika stora o mådde bra iaf, det är huvudsaken! Fick 3 ul till inbokade, med en annan läkare Tack o lov
Ja precis han trodde han såg samma på båda men så var det nåt som fladdrade förbi lite fort som kunde ha varit en snopp eller handen lika gärna, därför ville han inte säga till 100%Åh så spännande!
Visst är det väl så att om det är enäggstvillingar så har dom alltid samma kön?
Haha, spännande!Ja precis han trodde han såg samma på båda men så var det nåt som fladdrade förbi lite fort som kunde ha varit en snopp eller handen lika gärna, därför ville han inte säga till 100%
Det kommer gå bra!! Det fanns ju en liten med starkt hjärta när du kollade förut och du har ju symtom (även om de inte är så många vad jag förstått).Jag är så jekla nervös inför KUB imorgon! Det enda jag tänker på är att läkaren ska säga "tyvärr så finns det inget där" eller " jag ser inga hjärtljud". Fy fan, jag kommer inte ens kunna somna ikväll
Ul gick bra, något virrig läkare som knappt visste hur maskinen fungerade han mätte skiljeväggen till ca 1mm o trodde att det ev var två tjejer men han var lite osäker så vi ställer inte in oss på nåt än dom var lika stora o mådde bra iaf, det är huvudsaken! Fick 3 ul till inbokade, med en annan läkare Tack o lov
Jag är så jekla nervös inför KUB imorgon! Det enda jag tänker på är att läkaren ska säga "tyvärr så finns det inget där" eller " jag ser inga hjärtljud". Fy fan, jag kommer inte ens kunna somna ikväll
Är det någon som fått konstiga cravings?
Jag tycker källare och byggarbetsplatser luktar ljuvligt och papper...
Hushållspapper och toapapper, blir sugen främst på kvällen, så då kan det ske att jag tuggar en liten bit haha känner mig helt knäpp!
Tack! Jag blev förvånad över att det gick så "lätt" att få det. Är ju under 35 (32), men det var inga konstigheter.Håller tummarna för att allt ser bra ut!
Vi får ju som sagt inte ens göra kub, utan att betala hutlösa summor och åka till annat län...
Tack!Lycka till imorgon!!
Det mesta gör ju det, men katastroftankarna är skitjobbiga..Håller tummarna! Glöm inte att det för det mesta går bra!
Tack! Det går inte att sluta nojja, över allt.. Men ska skärpa till mig imorgon om allt går bra!Det kommer gå bra!! Det fanns ju en liten med starkt hjärta när du kollade förut och du har ju symtom (även om de inte är så många vad jag förstått).
Men förstår din oro.
Jag är också nervös, har ju mitt RUL imorgon.. Gaah!
Håller verkligen tummar och tår för dig
Det säger du bara. Vänta tills dagen innan RULTack! Det går inte att sluta nojja, över allt.. Men ska skärpa till mig imorgon om allt går bra!
Det säger du bara. Vänta tills dagen innan RUL
Exakt så där känner jag också (förutom att vi inte får göra KUB då)! Lovade mig själv att slappna av efter första ultraljudet (9+6) det tog väl 1 dag eller så innan jag började oroa mig igen sen efter andra ultraljudet (12+4) tänkte jag samma sak men nu oroar jag mig ändå hela tiden för att bebisen ska vara död vid RUL..Fast jag egentligen bara vill försöka njuta av att vara gravid..Så du är inte ensam! Försöker tänka att det ÄR ändå ovanligt att det går dåligt efter man sett ett levande foster. Vi får stötta varann, hoppas allt går bra på KUB!
Det låter i alla fall lovande!De bra nyheterna är att det ändå bara blir bättre och bättre
Aha! Himmel så gott! Ost är det som är "värst" att inte kunna äta hur som helst tycker jag, identifierar mig annars med råttan Oscar i Räddningspatrullen Som tur är går ju många ostar bra att äta.Haha, det betyder getost - min favoritost (som jag tyvärr inte kan äta på samma sätt längre)
Ja, det känns betydlig lugnare när den lilla bönan knackar på lite då och då. Det är iaf fantastiskt mysigt!