Vecka 10+1 idag. Varken idag eller igår har jag haft några direkta symptom, men har faktiskt inte blivit panikslagen Jag gjorde som @sicx tipsar om i och med mitt ultraljud för en vecka sen, så känner mig faktiskt väldigt trygg i att det lär gå bra. Inga tecken på att någonting har gått dåligt heller
Min mamma har spårat ur totalt. Jag är enda barnet, så hon ska för första gången bli mormor
Hon ringde igår och frågade om hon fick lov att köpa barnvagn till oss. Jag bad om att få återkomma om en stund, och under tiden jag pratade med sambon så skickade hon över en bild på den hon tänkte sig. Ringer upp och tackar ja, men då har hon ju redan lagt bud på den Nåväl, nu står den hemma hos en släkting och kommer ner hit i mitten på februari
Dessutom skryter hon till alla hon kommer i kontakt med, och delar massa på facebook om "den stora gåvan att få bli mormor". Helfestligt enligt mig
Vad roligt. Jag är tredje barnet så mamma och pappa har redan 6 barnbarn. Dock är jag sladdis själv så lite bortskämd blir jag nu iaf. Har fått babyskydd än så länge. haha.
Samt dom ska köpa ett fast andningslarm till oss.
Vagnen har jag tänkt att min valpkull nu ska få betala!