Sommarföräldrar 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller med er andra otåliga där ute - tiden går så långsamt och jag börjar undra om jag fortfarande verkligen är gravid :( Inga symptom, piggare än någonsin och mår verkligen hur bra som helst. Fantastiskt skönt såklart och jag är jättetacksam att jag mår bra - men oron gnager ifall allt står rätt till med mini där inne.

Gick in i vecka 12 i fredags och längtar så tills på torsdag då vi ska till bm för koll av hjärtljud och blodprov.

Har ju tid för UL 10/12, men det känns som det är 10 år kvar tills dess! Och denna oroan på det, fy fan, blir ju gråhårig!!!

Åh avis på er som har tid för UL redan! Själv kanske man skulle ringa bm o berätta att man plussat så man e med i rullarna igen ;)

Åh avis på er som har tid för UL redan! Själv kanske man skulle ringa bm o berätta att man plussat så man e med i rullarna igen ;)

Jag får det av Sophia-hemmet för jag gjort en utredning där, himlans bra faktiskt! Så man kanske kan andas ut lite iaf, om det nu finns något där förstås!

Man ska inte önska på sig symptom. :p
Idag har jag haft sura uppstötningar halva dagen, varit trött som en gnu och troligast samlat vätska i benen för dom värker utan större ansträngning.

Var så jag började fundera hur fan man ska orka jobba. :p

Man ska inte önska på sig symptom. :p
Idag har jag haft sura uppstötningar halva dagen, varit trött som en gnu och troligast samlat vätska i benen för dom värker utan större ansträngning.

Var så jag började fundera hur fan man ska orka jobba. :p

Haha du kan få mina ;) Varit på hälsosamtal hos mvc idag och bröt ihop fullständigt. Läkaren skulle skriva ut lergigan comp så får vi se om mitt liv kanske kan bli lite enklare :(

Tack vad snäll du är. :heartDet hoppas jag med för just nu är jag inte människa och det dåliga samvetet gentemot sonen får mig att gråta i princip varje dag.

Men min kära mor sa att jag mådde ungefär såhär sist också och va då väldigt bestämd med att det bara skulle bli ETT barn för min del :rofl:

Inget illamående för mig ännu, men när jag käkade lunch idag så kändes det som hela magen blev full och maten gick nästan upp till halsen. Fick väldigt ont i magen efter lunchen. Men nu är det bättre iaf :)

Får täta besök nu tack vare julen.
Hade hälsosamtal idag och ska på inskrivning på måndag. :)

Jag tänkte ringa för inskrivning när jag varit på UL nästa vecka, bara för att vara på säkra sidan att det verkligen finns ett litet liv där inne. Jag är ffr supernojjig, tror ofta att det är MA, men så läste jag på lite om det igår, och det är ganska ovanligt (det kändes bättre då). Sannolikheten att få ett vanligt MF och sen ett MA känns inte så stor, så det intalar jag mig, hela tiden :)

Jag ska också tillbaka på måndag, för lite mer provtagningar osv. De kallade förra besöket för inskrivning, vi pratade massor, tog blodprov i fingret och urinprov. Denna gång ska vi ta blodprov i armen för att kolla ferritinin eller vad det heter, blodgrupp, olika sjukdomar osv.

Nu är jag jättenervös. :( Växtvärk/molvärken har nu under kvällen ändrat karaktär och känns mer vass och ilande.

Snälla snälla snälla lilla krabat stanna kvar där inne!

Jag ska också tillbaka på måndag, för lite mer provtagningar osv. De kallade förra besöket för inskrivning, vi pratade massor, tog blodprov i fingret och urinprov. Denna gång ska vi ta blodprov i armen för att kolla ferritinin eller vad det heter, blodgrupp, olika sjukdomar osv.

Denna gången pratade vi bara räkna veckor, hälsa och vanor.
Nästa vecka ska vi ta blodprov i armen, urinprov osv. Ja det medicinska för inskrivning.
Samt vi ska boka in UL i början av februari.

Nu är jag jättenervös. :( Växtvärk/molvärken har nu under kvällen ändrat karaktär och känns mer vass och ilande.

Snälla snälla snälla lilla krabat stanna kvar där inne!
:( Håller tummarna att det bara e nåt tillfälligt o att det går över snart! Vet att jag hade en natt förra graviditeten då jag hade jätteont i magen men det var inget. Hoppas det e samma för dig! Kram:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 552
  • Låst
Gravid - 1år Jag vågar mig på att starta tråden fastän det är tiiiidigt tidigt för mig ännu. Sommarföräldrar -18, nu kör vi!! :) Juni KattenKorven...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
136 399
Senast: Jozze
·
Gravid - 1år Skapar en ny tråd eftersom den gamla börjar bli för lång :). Här kommer också den senaste listan och har knåpat ihop en...
95 96 97
Svar
1 935
· Visningar
97 019
Senast: hvala
·
Gravid - 1år Länk till gamla tråden: http://www.bukefalos.com/threads/sommarforaldrar-2016-del-2.1393999/ Födda bebisar: 15/6 Inverterad: Miranda...
24 25 26
Svar
506
· Visningar
42 121
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon