Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör man nu? När ringer man MVC (för det är väl dit man ringer?)?
När kan man första gången se knodden?
Hur går man till väga?
Kan också göra en liten uppdatering! Vi var på KUB för ca 2 veckor sedan och allt såg bra ut! Vi har fått tid för RUL i början på januari så hoppas att det fortfarande ser bra ut då! Börjar dock bli otålig och nästan hoppas att bebisen ligger i en superbra vinkel så man inte kan undgå att se om det är en kille eller tjej Sambon vill absolut inte ta reda på det i förväg men jag längtar efter att veta... och ibland hör man ju om bebisar som tom föräldrarna ser könet på så att säga... Sen tjatar svärfar om att det är en kille men jag tror på tjej... vore kul att veta
En udda grej är att jag börjat att drömma så sjukt konstiga saker... häromnatten drömde jag att jag var med i Paradise Hotel (skulle aldrig hända ) och att jag hamnade i säng med en av killarna där... och inatt hade jag en till sexdröm med en känd hockeyspelare Vad sysslar mina hormoner med egentligen?
Igår var jag på Ullared och kan meddela att utbudet på mamma och även bebiskläder var sådär... Jag fick köpt ett par mammaleggings, två större tshirts och en stor stickad tröja (dock på vanliga dam). Det mesta på mamma var antingen tantigt eller fult. Hoppas dom får in mer och snyggare grejer snart! På bebis var det rätt trist sortiment på det "neutrala", men för kille eller tjej fanns det desto mer fint Som sagt det vore praktiskt att veta...
Nu känns det som vanligt igen, vet inte vad det kan ha varit riktigt, men nu är jag så himla orolig att det inte lever där inne.
Alltså, undra om det är hormoner när jag plötsligt tycker det börjar lukta McDonalds-mat och blir sugen på detsamma Trots att jag sällan äter sånt.
Förra gången försvann dessutom mitt sötsug i samband med att jag plussade, det har det dessvärre inte gjort nu
Mitt sötsug är helt borta, och har varit det sen plusset, har aldrig upplevt det innan, najs!
Gjorde ni det privat då?Vi gjorde vanligt UL i vecka 9+1 och fick då se en liten sprattlande böna
Gjorde ni det privat då?
Känner att jag vill göra ett vanligt UL så tidigt som möjligt. Har gjort VUL i samband med en abort för massa år sen och tyckte det var ruskigt obehagligt så vill inte göra om det, men eftersom jag inte har ett enda symtom på att knodd verkligen är i magen så behöver jag nog se honom/henne asap
Går runt och tror att det är ett för tidigt aprilskämt ungefär ...
Samma här. Sött funkar inte, inge heller mat med lök eller som luktar mycket. Fet mat går också bort. Min matlust som alltid är stor, är typ borta..
Nu har jag lite panik! Fick rosafärgade flytningar på pappret och i toastolen idag! Såg ju hjärtat för 2 dagar sen och det tickade på fint..
Tror dock jag kanske har fått svamp () och kanske slemhinnorna är irriterade pga det?
Har fått tid för inksrivning den 8/12 iaf alltså om 4 dagar..är i v.11 nu..
Tänkte att det är ganska lugnt när vi är så nära vecka 12 och sett hjärtat nyss och knodden var lagom stor för tiden så hoppas hoppas att det är ofarliga flytningar! Men hur ska jag kunna slappna av i helgen nu (får väl ringa på måndag om det fortsätter).
Jag hoppas att det inte är ngt annat än sköra slemhinnor! Men om du är orolig, ring/åk till gyn-akuten? De borde kunna hjälpa till? MASSOR MED KRAMAR!heart