Halkar in från vintertråden, då man får ett enormt utbyte av att läsa de andra föräldratrådarna med
Jag sprang runt på Gekås förra veckan i v39. Stödstrumpor är AochO (finns billiga i butiken om man inte redan har). Sedan är caféerna väldigt bra placerade, så man kan stanna och vila mycket
Det går åt en hel del kaffepengar, men det kan det absolut vara värt. Blir det för stora problem kan man som gravid låna rullstol i receptionen. Dock kom jag på att jag mådde sinnessjukt illa så fort jag kände doften av kaffe i början, vilket iof är ganska bra då man ska vara försiktig med just kaffe under första trimetern. Men The/Vatten går lika bra
Jag sparng dock runt där ensam och övergiven, det rekommenderar jag inte, för satan i gatan vilka förvärkar det ger och att sedan sätta sig ensam i bilen 2.5 mil hem.. Det var inte kul..
Men jag känner till tröttheten i början, jag orkade ingenting, låg mest på soffan första tiden. Var dock sjukskriven v8-12 pga att få ordning på diabetesen. i Vecka 11 någonstans försvann tröttheten för mig och nu efter vecka 32 har jag vart piggare än någonsin.