Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som matar med flaska och ammar, var ni oroliga för det här med tuttförvirring som det varnas för? Jag skulle gärna låta pappan ha möjlighet att mata men är rädd att han ska sluta amma för det vill jag inte...
Ni som matar med flaska och ammar, var ni oroliga för det här med tuttförvirring som det varnas för? Jag skulle gärna låta pappan ha möjlighet att mata men är rädd att han ska sluta amma för det vill jag inte...
Vad skönt att läsa.
Jag har återkommande depressioner så jag har förstått att jag är i riskzonen för förlossningsdepression om/när jag blir mamma.
Hoppas det fortsätter gå framåt för dig nu
Förstår att du har haft det riktigt tufft! Bra med två fina dagar iaf och hoppas det fortsätter så!
Tack för tips! Får testa igen helt enkeltVår tjej var också sjukt skeptisk men efter några gånger började hon få till det. Bebis bör ju vara på bra humör så hon inte hunnit börja trycka upp tungan i gommen. Hungrig men inte vrålhungrig i början. Och så pilla lite på överläppen med pipen och när hon tar den så vinkla upp den lite i gommen. I början var det verkligen tvunget att vara rätt vinkel för att det skulle funka. De lär ju in med bra mycket av pipen i munnen för att få ut maten.
Vi matar med utpumpad mjölk i flaska vid ett par tillfällen i veckan, ibland bara en flaska (en måltid) och ibland ett par/tre, beroende på situation. Hittills ingen förvirring, vilket jag är glad för. Superskönt att kunna vara ute och käka utan att behöva sitta och amma, eller att jag kan åka iväg och inte stressa över att komma hem i tid till hungrig bebis.Ni som matar med flaska och ammar, var ni oroliga för det här med tuttförvirring som det varnas för? Jag skulle gärna låta pappan ha möjlighet att mata men är rädd att han ska sluta amma för det vill jag inte...
@MikaTela trevligt att du är tillbaka!!
Vi var på 3 månaderskontroll idag o tog sprutor. Han var så modig, grät lite precis efter vid/efter sticket, sen kom ett stort smajl igen, gullegossen
Storasyster blev alldeles förstörd vid sin första vaccination så var lite förberedd på det värsta.
7300g och 64cm lång, stadig grabb
Apropå babblarna (@MikaTela ), har era bebisar börjat kolla på det? Pappan här hemma satte igång det för någon vecka sen, och Lykke blev helt fast i det. Känns knepigt att hon redan ska börja kolla tv, men samtidigt, det lär ju komma förr eller senare. Hon är 4 månader.
Idag var vi på vårt första babysim Iris tyckte det va skoj även om det va lite läskigt att ligga på rygg. Alltid när hon badar (även hemma) så åker tungan ut och in hela tiden, har ingen aning om varför. Men man såg på henne att hon tyckte vattnet smakade konstigt Annars skötte hon sig riktigt bra, tyckte alla gjorde det faktiskt så det är nog poppis och bada
Nån annan som går på babysim?
Ska snart på 4mån kontroll Tänka vad stora våra små bebisar börjar bli!
Apropå babblarna (@MikaTela ), har era bebisar börjat kolla på det? Pappan här hemma satte igång det för någon vecka sen, och Lykke blev helt fast i det. Känns knepigt att hon redan ska börja kolla tv, men samtidigt, det lär ju komma förr eller senare. Hon är 4 månader.
Men så söt, och vad mysigt med babysim
Vi har tyvärr inte kunnat gå ännu, men hoppas kunna anmäla oss till nästa start i januari
Åh vad kul med babysim och så söt! Vi vill gå men alla kurser är fullbokade här så vi får vänta.Idag var vi på vårt första babysim Iris tyckte det va skoj även om det va lite läskigt att ligga på rygg. Alltid när hon badar (även hemma) så åker tungan ut och in hela tiden, har ingen aning om varför. Men man såg på henne att hon tyckte vattnet smakade konstigt Annars skötte hon sig riktigt bra, tyckte alla gjorde det faktiskt så det är nog poppis och bada
Nån annan som går på babysim?
Ska snart på 4mån kontroll Tänka vad stora våra små bebisar börjar bli!