Ferrari
Trådstartare
Min lille (stora!) grabb är så mysig. Han älskar uppmärksamhet (och tur är väl det med två syskon som slåss om honom) och skrattar ofta & högt. Igår träffade vi mormor&morfar igen för första gången på drygt en månad och självklart så hade han magknip fram tills sista halvtimman då han äntligen spydde, så dom fick se den goa och glada grabben en stund iallafall. Tror problemet med hans magknip oftast grundar sig i att han är så glupsk och sväljer alldeles för mycket luft och att ett par rapar inte räcker, utan då är det i princip bara att vänta ut det så han bajsar eller spyr så trycket lättar i magen på honom. Tycker ju han kunde ta det lite lugnt med käket, inte så att han behöver äta i närheten av så mycket som han gör.
Sängen byggdes ihop för en vecka sen (bättre sent än aldrig har jag hört) och han sover faktiskt oväntat bra i den. Senaste nätterna har jag ammat honom vid midnatt, sen har han sovit till runt 4. Men då är jag oftast alldeles för trött för att hålla mig vaken så då liggammar jag och så sover han resten av natten med mig. Men det är ju mysigt det med!
Han är lite rolig dock för när vi samsover så är det inte så att han väcker mig genom att bli ledsen, utan han väcker mig genom att sparka mig i sidan. Bussiga klubben här så flinar han bara nöjt när jag pratar med honom. Tror egentligen inte han är så extremt hungrig utan bara lite sugen.
Sängen byggdes ihop för en vecka sen (bättre sent än aldrig har jag hört) och han sover faktiskt oväntat bra i den. Senaste nätterna har jag ammat honom vid midnatt, sen har han sovit till runt 4. Men då är jag oftast alldeles för trött för att hålla mig vaken så då liggammar jag och så sover han resten av natten med mig. Men det är ju mysigt det med!
Han är lite rolig dock för när vi samsover så är det inte så att han väcker mig genom att bli ledsen, utan han väcker mig genom att sparka mig i sidan. Bussiga klubben här så flinar han bara nöjt när jag pratar med honom. Tror egentligen inte han är så extremt hungrig utan bara lite sugen.