@superstar Gud vad härligt att ha ett så pass "planerat" schema sista tiden, det blir roligare att räkna ner då
själv är jag 6 veckor efter dig och magen sväller. Känns lite spännande faktiskt. Full aktivitet där inne fortfarande men man känner ingenting på utsidan än och det är trist, längtar tills man kan dela det med sambon. Har även bestämt att vi ska börja prata med dottern om det när man kan känna rörelserna och detta kanske efter rul som är planerat 24/3.
Har insett att vi "glömt" att informera flertalet av släktingarna att vi väntar en till. Sambon har tydligen inte ens berättat för syskonen, troligen inte heller mamman men henne ser vi ju nästan aldrig så det är ju inte så konstigt. Det blir väl en chock runt april när vi ska på kryssning med syskonskaran, haha. Då har han ändå bett om hjälp att underhålla dottern på kryssningen då han lär vara ensam rörlig så att säga men han berättade aldrig att jag är trasig.
Hoppas att det går bra med tidningen och att kroppen orkar det. Ridsuget kommer ju i rask takt med att våren är på ingång. Finns det något härligare än att ligga och rulla på i en bekväm galopp kilometer efter kilometer på mjuka, halvkladdiga grusvägar? Gud vad jag hoppas att det löser sig med hästfrågan när bebis föds. Tills dess får jag väl vila så kroppen kan läka sen. Så fort jag kan tror jag att jag är ute i stallet och lånar en häst av min hästs uppfödare som är lite trygg och stabil