Ja, jag har funderat lite på hur lätt det kommer vara. Tror jag ska försöka vara noga med att skölja ur dem fort efter användning, för har det väl fastnat blir det svårt att få rent.Trött trött trött! sov massor igår och inatt men med många uppvak. Vaknade igår morse av att bebis var slapp och svår att få liv i, kände ingen andning osv och inte förrän jag lyft upp och ruskat bebis kom den där djupa sucken så jag sov kanske extra oroligt. Inte precis vad jag behövde. Har beställt andningslarm nu i alla fall och hoppas på bättre sömn. Borde ha gjort det för länge sedan för det är rätt vanligt att jag vaknar av att bebis är stilla och får putta några gånger för att få reaktion. Det har skapat en stor oro som jag försökt slå bort. Nu hoppas jag att det är lugnt innan det kommer så jag slipper flera chockuppvaknanden.
Bebis krälar fortfarande några cm i stöten och verkar ha koll på hur man gör det. Min äldsta började att backa men den här lilla är lite mer framåt överlag så hon kanske hoppar över backa-stadiet hon är så himla fin, den lilla trollungen. Har fortfarande inte mött svartsjuka från den stora tjejen, hon är bara helt fantastisk med syrran, och annars med såklart. Jag är väldigt kär i mina barn Passar (hämtar leksaker och kramas) gärna när jag lagar mat eller så. Hoppas det håller i sig för jag tror att livet blir lättare för allihopa då.
@superstar jag har också såna klämmisar. De är bra men lite knepiga att diska pipen på.
Fy va läskigt med "uppehållen". Förstår att du har svårt att sova efter det Hoppas att larmet kommer fort!