Har ni haft det varmt?Jag har visst slutat äta ordentligt igen. Jordgubbar och vattenmelon går i och nån frukostmacka. Känner att jag verkligen borde äta något mer men kan inte komma på något som lockar alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni haft det varmt?Jag har visst slutat äta ordentligt igen. Jordgubbar och vattenmelon går i och nån frukostmacka. Känner att jag verkligen borde äta något mer men kan inte komma på något som lockar alls.
Skjut mig!! Ungen skriker och skriker. Vad är det för fel??? Kan inte komma på att jag ätit något konstigt? Åtminstone inte som jag ätit förut... Stackars barn.
Jag har varit varm i alla fall, andra på jobbet gick runt och frös.Har ni haft det varmt?
Haft många riktigt onda sammandragningar idag på fm trots stillasittande.
Samt ont på/i sidorna av magen, typ som vid sammandragningarna men magen blir inte hård, är det det som kallas förvärkar?
Hade aldrig några sådana med dottern.
Ja så har ju jag också!Jag tillhör egentligen hösttråden (BF 5/9) men kikade in här ändå.. Jag har en liknande känsla i magen idag, men ingen aning om vad det är? Har haft mycket sammandragningar hela graviditeten och blivit kollad för dessa, då de i perioder kom regelbundet och gjorde ont. Idag har jag liksom "bara" smärtan men utan att det känns som livmodern dras ihop nämnvärt.
Det får väl bli ännu ett samtal till MVC imorgon om det inte ger sig under kvällen/natten.
Konstigt att så många av oss har sammandragningsproblem (oj så lustigt ord det blev).Aven har har det varit jobbigt idag med massor av mer eller mindre onda sammandragningar. Fy tusan, vill inte ha det sa har i fyra veckor till! Maste vanta till 7:e juli dock men sedan far han garna komma.
Konstigt att så många av oss har sammandragningsproblem (oj så lustigt ord det blev).
Undrar vad det beror på.
Förra grav fick jag bara vanliga icke-onda sammandragningar ibland under dressyrpassen, men då var det bara att skritta runt lite så blev det bra och sen var det bara att köra på igen.
Nu får jag liksom onda sammandragningar av allt känns det som, både av att sitta still, ut och gå, och jag reser mig upp eller lite hastiga rörelser. Och de kan hålla i sig läänge.
Kanske är tur att jag inte har någon häst som jag vill hålla igång den här gången
Vissa dagar är det mer än nog att bara se till att de lever, är oskadda och har mat och vatten
Det är inte ligament och sånt som töjer sig då? Det gjorde väldigt ont imellanåt tyckte jag! Men det borde ju inte kännas om du är stilla förstås!Köra bil kan jag också få riktigt ont av, både onda sammandragningar och riktigt ont men utan att magen blir hård.
Knepigt som sagt