Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja @Energi ! Det låter ju son att du är på gång!
Här är det mest gnälligt tycker jag. Sammandragningar mer eller mindre oavbrutet, foglossning och jag är galet trött. Och samtidigt är våra barn är hyfsat jobbiga just nu. Det är förstås trist att jag inte orkar göra så mycket med dem, det förstås jag ju!
@DarkInNight Xyloproct är bra, finns både som suppar och salva.
Jag äter också vad jag vill men av nån ytterst mystisk anledning är jag bara sugen på nyttiga saker. Väldigt mycket jordgubbar går det åt och det är mycket järn i det vilket faktiskt syns på värdena.
Jag har gärna båda när jag haft problem. Salvan kan man ha dagtid och suppen när man lägger sig.Ja jordgubbar
Helt plötsligt äter vi väldigt mycket efterrätt här i huset
Och om det bara är lite sol nästa vecka ska vi åka och plocka en hink eller två.
Tack, ska ta och köpa Xyloproct, vad är bäst, supp eller salva eller båda?
Jag skulle fått göra vändningsförsök med 10 åringen, hon var väldigt sen att vända sig. Hann bli ganska uppskrämd så jag var väldigt lättad när hon väl tog sig i kragen och snurrade sig rätt i v.37 eller nåt sånt. Men jag vet faktiskt inte på riktigt.Usch. Börjar bli lite nervös inför måndag. Nån som har erfarenhet av vändningsförsök? Var inte så orolig då det lät på läkaren som att det skulle gå enkelt, men träffade en vän igår som började ojja sig över att jag skulle göra det och konstaterade att det skulle hon aldrig våga osv.
Hur läskigt är det egentligen? Låter inte så dramatiskt om man läser på 1177 kan jag tycka..
Usch. Börjar bli lite nervös inför måndag. Nån som har erfarenhet av vändningsförsök? Var inte så orolig då det lät på läkaren som att det skulle gå enkelt, men träffade en vän igår som började ojja sig över att jag skulle göra det och konstaterade att det skulle hon aldrig våga osv.
Hur läskigt är det egentligen? Låter inte så dramatiskt om man läser på 1177 kan jag tycka..