Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår fick vi hem "babylegs", långa benvärmare så det är lätt att byta blöjan eller ta av så hon kan gå på toa utan att kränga av byxor eller strumpbyxor. Numera har vi alltså en BLIXT här hemma. Jäklar vad snabbt hon kryper, det säger bara swish så är hon i ett annat rum.
Han fick faktiskt Bobby car i dop present i höstas, men det är först nyligen vi plockat fram den. Han skiner som en sol när han får hålla i en ratt. Om det är på Bobbycaren i bilen eller i vagnen på leksaksratten där spelar mindre roll. Att ratta det är livet för vår Gösta.Ja Grattis alla! Var det så många som fick så tätt emellan jag skulle behöva listan igen.
Så nöjd man kan vara @Hjartagna! Var bobbycaren möjligen present?
@keilir jag hade nog också gett välling, för trygghet och inte göra för många ändringar. Hoppas att du får en rolig helg! Att få sova ostört,wow!
Tack för ert stöd. Ja @DarkInNight, men det blir förhoppningsvis lättare ju äldre han blir kanske... jag hoppas på det för er. Ja... jag saknar leendena och ljuden innan gomoperationen. Men vi har ju kort och video, tack och lov! Men samtidigt så är jag så van honom utan spalt nu oc
Alltså min mobil lägger jag snart i brödrosten!!
..."Och det har läkt så fint och är så fantastiskt bra gjort"
Sover era små nu? Ett tag i Maj vaknade han bara 1 g/natt för att äta. Nu är vi uppe i två igen och så sover han korta stunder på dagen, så han orkar ju inte vara vaken länge på kvällen utan somnar tidigt = uppe tidigt. Uuugh, jag är så trött. Jag vet att det kan vara värre. Men jag var tvungen att få klaga lite.. Det blir nog snart bättre.
Jag tror jag vet vad det beror på... första tanden har börjat synas
Det är synd om honomTycker så himla synd om min pojk.
Ont i halsen. Feber. Hosta. Rosslig. Munsvamp. Munblåsor.
Och så precis varit på akuten. Lunginflammation...
Grattis!Vi firade midsommar med ett plus på graviditetstest, så någon gång i februari väntas ett syskon till Gösta födas. Jag vet inte mer specifikt än så före läkarkontroll den 3/7 eftersom jag inte fått någon mens sedan jag slutade med minipillren i slutet på april. Dock finns ett negativt test från 25 maj därför räknar jag med en februaribebis.
Lite skräckblandad förtjusning är det allt. kan jag räkna med en lika enkel graviditet igen. Hur ska Gösta ta att få ett syskon. Kommer jag klara av balansen mellan barnen osv osv.
Vi firade midsommar med ett plus på graviditetstest, så någon gång i februari väntas ett syskon till Gösta födas. Jag vet inte mer specifikt än så före läkarkontroll den 3/7 eftersom jag inte fått någon mens sedan jag slutade med minipillren i slutet på april. Dock finns ett negativt test från 25 maj därför räknar jag med en februaribebis.
Lite skräckblandad förtjusning är det allt. kan jag räkna med en lika enkel graviditet igen. Hur ska Gösta ta att få ett syskon. Kommer jag klara av balansen mellan barnen osv osv.
Grattis!Vi firade midsommar med ett plus på graviditetstest, så någon gång i februari väntas ett syskon till Gösta födas. Jag vet inte mer specifikt än så före läkarkontroll den 3/7 eftersom jag inte fått någon mens sedan jag slutade med minipillren i slutet på april. Dock finns ett negativt test från 25 maj därför räknar jag med en februaribebis.