Nu är vi hemma äntligen! Det var en jätterolig vecka, trotts lite knacklig inledning. Han förstod mig när vi pratade ut om det och bad om ursäkt och var ledsen. För mig som arbetat med så underbara kollegor innan där hur jag tänker är vardag så känns det så självklart för mig. Jag glömmer ibland att han har 0 erfarenhet och inte läst lika mycket om anknytningsteorier mm.
Min mans syster och sambo passade honom när han sov en gång och skulle ringa när han vaknade (vi hade lift och backe precis brevid stugan) men när vi kom tillbaka efter några åk så hade han varit vaken 15 min. Dom hade inte ringt.. dom hade tagit kort på varandra med honom och jag såg på korten att han var så förvirrad och osäker, jag nämnde för min man också senare och han såg detsamma.
Senare i veckan gick farmor och lade på en promenad, vi sa hejdå så han såg att vi lämnade till farmor. Sen åkte vi några gånger och när vi kom tillbaka så vaknade han straxt efter. Usch, det var aaaaaaasjobbigt för mig. Men han verkar inte alls brydd då och det var skönt.
Har ni lämnat till någon förutom sambo?
Vi kom hem igår och idag hade vi tid hos ÖNH för kontroll av öron, han har inte varit där sen han var 4 dagar. Och jag var så nervös efter kontrollen innan operation då han fick sådan panik att han var okontaktbar i flera minuter. Men allt gick bra och läkaren utbrast "men det här är ju en normal trumhinna", och andra örat fick samma utlåtande. Så läkaren sa sen "ja, det här är ju inte enligt normen för LKGbarn, så jag vet inte hur vi går vidare, men ni får väll komma tillbaka efter 6 månader ändå". Och hörseltesterna gick också helt utmärkt. En sådan lättnad! Slippa ytterligare ingrepp och så skönt att veta att hörseln är så bra!Sen kan han ju få uttalsproblematik pga munnens anatomi, men han hör iaf korrekt.
Men det sjukhusbesöket tog sista orken efter Sälen. Han vaknade jätteledsen på vägen hem, sen orkade han inte med sig själv på flera timmar. Ledsen, trött och jättekramig. Ingen hosta
@Madick Så sött kort! Allt bra nu?
Åh fy
@DarkInNight! Stackars, stackars Vidar och er! Som ni kämpar.
Heja på ni andra med maten! Här är det bra med mat, men vi får ge en hel del lösande för att han dricker inte så mycket vatten.