Snart kommer deklarationen.

Kivra plingade till i eftermiddags. Stämde bra överens mot det jag fick fram när jag gjorde prel uträkningen häromdagen. Ca 40k. :nailbiting: Inte förvånad då det drogs för mycket skatt på slutlönen jag fick från förra jobbet...
Blir fint o fylla sparkonton med inför framtida behov/ buffert för lite snålare månader.

Forra aret hade vi mer an 40000 kr att betala tillbaka ... I ar borde det vara mindre ... MEN ... det ar IRS vi talar om och vi har nog tjanat lite mer an aret innan, sa jag ar nervos :nailbiting: och lar fa vara det tills var tax tjej har raknat klart och kan tala om hur det ser ut.:bag:

Äntligen fått min, får betala i år igen. :meh: Trots att jobbet drar 1500 extra i månaden. Fan vad tröttsamt. Betydligt bättre summa i år förvisso, ca 3800 kr. Förra året fick jag betala 26700.

Får se vad det landar på efter lite avdrag.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 198
Senast: Presto
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 587
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 850
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Äta rätt saker, vad då?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat