Snart är det dax!

Jamtland

Trådstartare
Den trettonde juni är det dax för min ponnys allra första travlopp! Om ni visste vad vi kämpat för att ta oss så långt. Håll tummarna för oss, och om det är någon annan som ska till Solänget då kan ni väl hojta till så kan vi heja fram varandras ponnyer! :banana:

Hoppas det går bra! Hur har du tränat,och hur gammal är hästen? ;)

Hoppas att det går bra!!
Jag har själv ett travruss som är två år och ska starta i första mögliga lopp efter årsskiftet.
Hon heter Piggybank och är efter TysonII.
Vem är din ponny efter?

hälsningar:

supersvanen :banana: :banana:

Tror ni det gick nå bra då?!?!?! :bump: :D :love:

Min underbara lilla ponny vann BÅDA loppen hon var med i!Tror ni matte var nå mallig då?!*skryt*

Vi var iväg till Bergsåker i lördags och då kom vi tvåa. *Ännu malligare*

Så nu ska i iväg till Hoting den 4:e, får väl se hur hårt motstånd i får då. Ha det gott alla bukefalister!

By the way, mästerponnyn heter Cahlua! :banana:

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 141
Senast: Anna-Bella
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 316
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 978
Senast: manda
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 954
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar