Snart är de sommar??!!

Sv: Snart är de sommar??!!

Ja, just ni :cool:

Nu har jag förresten anmält mig och Zorba till lägret :eek:
Ponnyn får stanna hemma den här gången...

Ja hon hade nog klarat det. Men transportresan blir nog lite lång tyvärr... :( Synd! Hoppas ni får kul!

Nu har jag tänkt om och anmält även min shettis :D Det kostar ju inte så många kronor extra att ta med henne och det ska bli jätteroligt att öva hinderkörning med henne! Tur att man har lastbil så både hästar och vagnar kan få plats... Snart kommer jag väl på att jag ska ta med den tredje hästen också, ni pratade ju om att man kan träna tömkörning och dressyr :rofl:

Men jag har inte fått något svar från dem, hur/när vet man om man får plats på lägret?!

Jag fick svar från Rolf idag att han fått min anmälan och vi var välkomna tillbaks (var där i somras också) så jag antar att det betyder att vi fick plats. Han skrev också att det började vara nästan fullt nu.

Mina båda hästar är anmälda också!
Det blir 3dje året i rad för mig!
Första året för Krutrök men han har ju sin trygga polare med sig som är HEMMA i Villvattnet

Anna-Carin

Jag fick också svar idag, båda mina hästar fick plats :)

Vad roligt det ska bli!!

Nehej, klart att Tiger också ska med! Jag som just PMat dig att vi kan ta med en till häst i lastbilen :D

*kl*

Hade varit skit kul och åka med :) ! Har lixx ingen häst eller vettig utrustning att köra i eller tranportera :( .

Fast det värkar inte vara vansinigt dyr trännig :idea:!

Mvh
Emma

jag har oxå fått svar att vi är välkomna tillbaka, för att sätta lillhästen i vagn :)
ojoj träna träna :)

Han kommer väl förhoppningsvis inte att vara lite "pratglad" till sommaren. Vi har varit iväg på lite miljöträningar ;)

*kl* Vi är också anmälda, och jag kan även låna ut min tidaholms maratonvagn om någon behöver =)

jag har oxå fått svar att vi är välkomna tillbaka, för att sätta lillhästen i vagn :)
ojoj träna träna :)

Han kommer väl förhoppningsvis inte att vara lite "pratglad" till sommaren. Vi har varit iväg på lite miljöträningar ;)

Vad kul att få se din lilla kille nu då :)

Tur att jag bestämt mig för att inte ta med min "lillkille", då hade det helt klart blivit pratig, sådär års torde väl hormonerna vara lite mer vakna :D

Ni kan mellanlanda hos oss, så blir det "bara" ca 50+25 mil :idea:

Ehhmm... :angel: hur många är välkomna...? ;)
Jag har 87 mil till Villvattnet :crazy: men är bara sugen på att åka! Tror jag kan få med hela familjen, mannen och sonen kan fiska när jag och dotra tränar! :idea: men det är långt för hästarna så någonstans måste vi stanna och bo över.

Vi har fem boxar, några hagar och ett stort hus så alla trevliga bukefalister är välkomna att mellanlanda här! Blir ju mysigt med lite förlängt läger :idea: Strax söder om Ö-vik bor vi, precis bredvid E4.

Ah! Perfekt!!! Vi bokar in oss (trots att jag inte fått svar om vi får plats på lägret... och inte om jag får semester...:crazy:)
Kommer med två hästar, två barn (9 o 10) och en gubbe ;)

Hoppas allt går i lås nu så vi kommer iväg!!! :bump:

(du är rar som erbjuder övernattning! :bow:)

Är det någon som har några bra argument för att få med "gubben"? Om vädret blir dåligt så kommer han nog vara kinkig, att kolla på hästar hela dagar är nog inte hans grej....Men det vore ju så KUL också! (Kan inte någon tvinga honom att vara groom i lite maratonkörning? Tror nog att han skulle tycka DET vore superkul....)
Vid bra väder måste han väl kunna få fiska....eller? Fiskekort och sånt?

Skogstomten, jag skulle nog bli glad om du tog med din unghingst. Om jag anmäler mej så ska ju min med och förra året var han så ensam, fick stå inne hela tiden...kanske lättare att få plats i hagar om man har två hingstar som kan få gå bredvid varandra?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
622
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
571
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 446
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna