Snart är de sommar??!!

Sv: Snart är de sommar??!!

Nu är bilen packad med både häst och människogrejjer, återstår nu bara för mig ställa sig i duschen och ta in hästen borsta av henne och tvätta hennes svans.:) Sen drar vi.:banana:

Min vagn och packning befinner sig i Villvattnet från kl 11 i förmiddags..Vägen va bättre dit i år så de tog oss 50 minuter.
Vid 18 tiden åker jag och Krutrök till Villvattnet

Anna-Carin

Vi kommer på fredagkväll :)
Känns som jag har 1000 saker att hinna göra först bara.. :crazy:
Igår badade jag honom, idag blir det lite tömkörning och ev frisering ;) Imorgon packning, så det ska bara vara att sätta sig i bilen och köra i väg på fredag efter jobbet.

Vi ses! :)

Nu är vi hemma igen... Och ska skicka iväg anmälan för nästa år :D

Vad ROLIGT det var och vad mycket vi lärt oss! Nu ska vi skaffa oss en riktig vagn och träna som galningar här hemma - sen får ni se upp för mig och Plupp på tävlingsbanorna :rofl:

Tack för trevligt sällskap allihopa :laugh:

Jag gråter lite, för min bil la av igårkväll så jag kunde inte ta mej till Villvattnet för att titta på idag utan har ägnat dagen åt bestyr med bilen. Men jag kommer också anmäla mej fort, denna gången...

Va? :) Det var också snopet! Jag brukar ju tänka på om jag möter bilar med transport...men inte såg jag någon sån!
Fast förresten, ni har lastbil va?! :D
På bortåtvägen (dvs "mot" er kör-riktning) var han så vinglig och skulle bara ut i vägen så vi hade en mindre dispyt faktiskt, så jag hoppas inte vi såg alltför sammanbitna och arga ut, någon av oss ;). För liiiite sammanbiten och arg var nog både jag och han...

Japp, vi har en lastbil och ni var på väg norrut.

Vi kommenterade faktiskt att ni såg väldigt koncentrerade ut båda två :rofl:

Jag är också hemma nu efter att ha varit på världens bästa läger och träffat en massa jättetrevliga människor.:) Tack alla för några trevliga dagar.:)
På Torsdag är det dags att packa bilen igen och köra tillbaka till Villvattnet för att tävla, det blir min första tävling så mitt mål är att om jag tar mig i mål så är jag nöjd.:D

*kl* Fuskigt för alla er som va med på lägret i helgen och ska tävla den kommande, nu har ju ni hunnit tjuvträna en massa :p Vi kommer upp på torsdag kväll, Lakej och Ellen åker upp tidigare.

Är lite förgrymmad över att jag och syster ska på bröllop på lördag och kan därför inte grooma/kika på maratonen...:cry:

Men men, roligt ska det bli iaf!

Vi ses i Villvattnet!!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
571
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 446
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka