Snart är de sommar??!!

Sv: Snart är de sommar??!!

Jag vet inte om du känner henne.. MEN de är mycket möjligt att Pelle dyker upp på nästa Rolf träning där uppe
Anna-Carin

Hur är det med åskådare? Kan man åka dit och bara titta på? Eller vill tränarna inte det?

Någon som stod på reservlistan blev i allafall glad häromdagen.

:cry: och det blev inte min syster.....:cry: vi får nog surt vänta tills nästa år, ska för fanken anmäla oss redan nu så vi också får vara med!!!

Men, dom ska på sin första Maraton/Precisions/Dressyr träningen nästa helg, URF & SURF:s juniorkurs :banana:

*kl*

Jag och K kom hem i eftermiddags efter att ha varit hos Rolf i Villvattnet i tre dagar och jag fick köra hans trygga 18-åriga dam Yo-Yo de två första dagarna och idag fick jag köra Ban-Yo.
Trots lite skuttande vid fåglar som flög upp, plåtar som skramlade i blåsten så fick jag ingen panik eller ville lämna över tömmarna så nu tror jag att jag är botad från rädslan att köra utanför ridhus.

Enda nackdelen är ju att nu är jag ännu mer sugen på att det ska bli sommar och lägret startar *s*

Jag körde för Rolf igår kväll jag
IMG_1605.jpg

Min tjusiga underbara gulliga skrot Nicklas va de väl jag kallade honom i höstas när han kom..
En något mer slimmad modell gjorde matte överlycklig igår.. Å jaaa vi läängtar till sommaren.. å jag funderar på om det inte går att förvandla sig till ungdom lite tillfälligt å få va me på nån extra dag:angel:

Anna-Carin

Jättefin!

Någon som tänkt tävla i Villvattnet då? Förstår att många som är med på kursen även brukar tävla där... Jag fick inte plats jag på själva kursen men ska nog dit och träna maraton innan tävlingen. Känner mig peppad :D Ska man kosta på sig en regional licens tro? ;)

Jag och Krutrök ska tävla precison och dressyr i lätt klass i Villvattnet är det tänkt.
Vi skippar maratonbiten då det blir för mycket för min kropp.

Anna-Carin

Jag har precis som a-c tänkt tävla lätt klass i dressyr och precision i Villvattnet. Varken jag eller Pontus har tävlat innan så det känns lämpligt att börja lite lagom svårt :)

Okej, där ser man! :) Vad är det för häst du har?

McKikki har fjordingen Pontus
Jag debuterade ju med Big Money Pellini i Villvattnet i somras.. Han bor ju i Piteå nu. Krutrök har aldrig satt sin fot på annan tävlingsbana än travet.. Å där kom han aldrig till start.
Min största "fasa" för oss.. att lilla Krutrök ska bli FÖR mycket Krutburk då jag aldrig någonsin varit med om mera arbetsvillig häst!!

Anna-Carin

Okej, då måste jag ha sett er där. Jag var där och kollade på söndagen då det var maraton, körde du det? Okej, ja men det går nog bra :) Jag tränade för Maria idag på SURF och då blev det krut i min pålle också. Han har ju ingen direkt motivation till dressyr men när Maria jagade på oss fick han lov att knata på :p Jag är jättenöjd med dagen så jag hoppas att resten av sommaren blir lika bra.

Du måste ha varit där på Lördagen då det var maraton. För jag tävlade fredag dressyr och söndag precison.

Anna-Carin

Hoppas det är bättre vädre på lägret i år :)

Ja just det de har en tredagarstävling. Ja det stämmer nog...

:):):):)

På måndag flyttar Pelle till Piteå!!!
Å jag är sååå gla.. Han kommer att få de sååå bra och få en livsuppgift igen!

Anna-Carin

Hej alla glada. Här är jag Pelles nya kusk och matte, vi ses på lägret i Villvattnet i sommar.:bump:

Jättefin!

Någon som tänkt tävla i Villvattnet då? Förstår att många som är med på kursen även brukar tävla där... Jag fick inte plats jag på själva kursen men ska nog dit och träna maraton innan tävlingen. Känner mig peppad :D Ska man kosta på sig en regional licens tro? ;)

Jag tänker tävla i Villvattnet, om jag klarar att ta grönt kort under lägret. Tyvärr så är bäde hästen och jag nybörjare, men någonstans ska man ju börja. Vad tror ni om deta ekipage, jag och min Trolla.:)
Vi tar det hela som lite träning om vi kommer med.:)
http://[url=http://www.pixbox.se/pic21117777][/URL]

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
571
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 446
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka