MM
Trådstartare
Presentkort på Clasohlson
Hittar jag inget så blir det en chokladkartong och presentkort på Biltema
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Presentkort på Clasohlson
Hittar jag inget så blir det en chokladkartong och presentkort på Biltema
44 kr och 5 öre kvar på kontot och får pengar på fredag
Tur man har lite spar att ta av! Har dock kassler som kommer räcka imorgon och hela tisdagen också skulle jag tro. och sen har jag kyckling hemma som nog kan räcka ons tors !
Skulle dock behöva köpa en medicin, men får vänta med det :P
Har mer än dig kvar men känner mig pank ändå. Jäkla jul
Jag får pengar på torsdag men det börjar bra. Hovslagaren 08.00 så 900 kr ryker direkt innan jag ens hinner se dom på kontot typ.
Ska handla lite mat inför veckan men bara lite komplettering till det som finns hemma.
Mannen sa innan idag när han skulle till jobbet att han behöver ett nytt underställ så det ska jag fixa ett i julklapp åt honom. Dom borde väl finnas typ på Stadium?
Såg en annons i tidningen häromveckan där stadium eller Intersport sålde underställ från Craft för 199kr
Alltså, jag kan gå runt som nu tex på ge-kås i helgen och hitta 20 prylar till en person bara.
Liksom, åh det skulle nog hen gilla, och det där och det där och så köper jag alltihopa. Sen när man kommer hem så inser man först hur många paket det blev. Jag kan inte vara ensam va?
Och andra. Där får man käka ångestdämpande för att man inte hittar en pryl!
Är alla klara med sina julklappar eller ska ni ut i panik i helgen och slösa pengar?
Är alla klara med sina julklappar eller ska ni ut i panik i helgen och slösa pengar?
Blev klar med sista klapparna igår, idag spenderade jag cirkus två timmar med att slå in paket. Några av mina + de mesta av pappas. December är ingen snålmånad för oss
Lånade pengar av ponnyn till min förlovningsring men de har hon fått tillbaka. Sparat lite denna månaden men vågar inte sätta över mer till sparkontot innan hyran är dragen. Funderar starkt på betäckning i vår och det hade ju egentligen varit bra om jag räknade ut hur mycket jag behöver spara per månad för att få det i hamn.
Någon som vet om det är mycket extra som tillkommer förutom själva avgifterna till hingsthållaren? Kommer bli naturlig betäckning med en ponnyhingst, bete/uppstallning räknar jag med någon månad eller två men sen då?