Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snacktråden (troligtvis nummer 126 eller nåt)

Kan bara hålla med, skithäftig tjej!

Carla, Stackare :( Hur länge tar det innan hon blir bra i hoven igen? Man tycker ju att oturen borde ta slut.

Fyller år idag och fick en resa till Island av min underbara sambo. Var ska jag åka, vad ska jag besöka? Aldrig varit där innan :D

Grattis! Vilken present :) jag har varit där.... massa gånger :D Har en del av familjen där så det blir ju att man åker dit till och från.
Vad VILL du se? Det finns så mycket! PM:a om du vill ha tips :)

Men näe :( Vilken förbannad otur du har alltså!

daschni: Spännande med visning! Ska du visa henne själv eller anlita någon?

*kl*

Fáfnir börjar bli stor fin pojk nu och IDAG fyller han 1 år!!
Grattis till min Fina Prins! :love:

DSC_1236.jpg

DSC_1182.jpg

DSC_1524.jpg

DSC_1508.jpg

*kl

Både till bellabus och Eyjaros - tack snälla! Hon är olycksdrabbad, helt klart.
Förhoppningsvis tar det bara 4-5 veckor innan hon mår bättre.

*KL*

11 maj kl 20.32 kom vår dotter till världen! Nu får vi se om det blir en hästtjej eller inte :) Helt fantastisk är hon iallafall! Känns lite konstigt att säga att man är mamma :p

Nu börjar nedräkningen till då jag får börja rida igen, 7 veckor kvar!

Grattis! Hoppas både mor och barn mår bra samt att fadern överlevde ;)

KL Finns det några fler här från Örebro län? Vore skoj med fler isiskontakter :) Har överlag få vänner som rider och ännu färre som pysslar med raggisar.

KL Finns det några fler här från Örebro län? Vore skoj med fler isiskontakter :) Har överlag få vänner som rider och ännu färre som pysslar med raggisar.

Islandshästföreningen ;) var med där när jag bodde i Örebro för länge sedan. Träffade några innan jag flyttade vidare.

åh grattis! va mysigt!=) Ta vara på tiden nu. Det är långt men ack så fort det går!=( klart det blir en ridtjej!=) Det ska min Indra bli iallfall haha Illafall om mamma får bestämma=)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 021
Senast: Sasse
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 564
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 615
Senast: Hedinn
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 474
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar