Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du säga något om banan? Min stallkompis tyckte att jag ska åka dit och "debutera" istället för att där är så mysigt. Funderar på att fråga om jag.får komma förbi och kika på stället nån dag efter jobbet (jobbar ganska nära) och få lite bättre koll på hur det ser ut på plats.
Har planerat in ett träningspass på ovalbana så får vi se om vi klarar av det
Om det nu finns några platser kvar vill säga, får väl se.
Bara för att din kropp ser ut sån betyder inte det att andras gör det. Inte för att vara sån, men nu fick du mig att känna mig som en tvättäkta tjockis som helt klart borde kunna väga under 50 kilo??....
Jag behöver gå ner i vikt, men det är inte mycket som krävs för att bli normalviktig eftersom jag ligger på BMI 26 just nu, och detta alltså på över 60 kilo till på en väldigt kort människa.
En av mina favoritveteriäner (som bl.a. Jobbat för sv hopplandslaget) sa faktiskt en gång att "ja, ni storhästryttare borde ta efter sadlingen från islandsryttatna." deras miner var så klockrena
Då missförstod du mig också Jag menade bara att ge lite perspektiv när t.o.m jag som är så kort väger över 60 utan att se ut som ett fläskberg :-) jag menar absolut inte att jag inte skulle se normal ut om jag var tio kilo lättare, och jag hade gärna varit mer som du. Att folk gnäller och säger till folk att äta mer och lägga på sig handlar nog om avundsjuka ofta. Mår man bra o trivs så ska ingen annan lägga sig i!! :-)
måste fråga dig om du haft kolik/fång på någon av dina hästar någon gång?
Jag blir lite skärrad av allt kraftfoder du ger det sägs ju att islandshästar inte riktigt klarar av spannmål eller hästar överhuvudtaget för den delen och att grovfodret ska vara den främsta givan men samitidigt räcker inte det så måste man ju ge extra men sen o andra sidan är det kanske grovfodret som har för dåliga värden då. hmm..
Kommer bilder när jag lyckas få med mig nån med kamera
Den är skapad exakt efter VM-banan i Norrköping, och den harvas minst en gång i veckan.
Underbart underlag att rida på, och väldränerad
Proffsbana mao
Samla samla samla så bakbenen kommer in - då kommer framdelen upp :-)