Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ahh förlåt, det har du ju sagt tidigare!
Kan det vara maten som hon får för lite energi ifrån?
Hon kanske behöver en kick av något slag för att vara mer på hugget.
Tänker bara på mig själv före vs efter en kopp kaffe
Goda nyheter!!! SIF fick äntligen se sig besegrade idag !!!!
"Vann över SIF"
Tänker inte ta den här diskussionen igen, men avstängningen hade sin orsak och nu är väl straffet avverkat.
Vad jag vet har SIF varken stämt någon eller blivit stämt så hur SIF ska kunna förlora ller för den delen vinna verkar konstigt.
tro det eller ej!
För att det krävs mer bogfrihet - t.ex. i tölten.
Och förresten så sadlar jag likadant oavsett hästras och inriktning ...
Sen finns det MÅNGA sadlar på t.ex. dressyrforumet som jag gärna dragit bak en dm
Åh, smart!! Kaffe har jag ju inte provat Haha.
Jag hoppas att det bara är så enkelt. Nu har hon blivit sämre i magen igen så det kan ju vara därför (höbalen jag ger från nu ser inte riktigt likadan ut som de jag haft förr, möjligtvis är det från den andra åkern, bonden har frågat innan om det går bra att ta från den andra åkern vilket jag sagt är ok, så det är möjligt att det är lite annat. Sen har jag börjat ge lite krafft groov att blanda ut mag/tarm pulvret med. Plus att silagebalen som öppnades igår var mycket blötare än normalt, och det får hon ju på lunchen. Så det är många delar som kan ha påverkat magen samtidigt tyvärr). Hon känns pigg och alert annars, och i övrigt tyckte jag att hon kändes pigg idag men det är alltid det där sista lilla som behöver tryckas på lite i tölten. Tror det är mer mitt fel än hennes, jag har fortfarande svårt för tölten trots att jag haft islänning i många år nu. Är ju i grunden "självlärd", känner att jag skulle behöva betydligt fler träningar och kurser, men just nu är det totalstopp ekonomiskt i ett par månader. Supertråkigt, men jag måste prioritera Sols tandläkarbesök framför roliga träningar.
Knapplån
UNDERBART väder på ön idag och alla hästarna gick bra (tror det är vädret som gör det)
Nu ska jag iväg och öva på att rida nå showprogram inför morgondagens show Fákar og Fjör, vi svenskor i staden ska köra Astrid Lindgrentema och rida fort i tölt, jag håller bara tummarna för att Þjóðhátið håller sig på mattan = inget sken
//Petronella
ojj känsligt ämne.. det kommer nog att gå att läsa om inom snar framtid!!